Bontrager przedstawia dwa zupełnie nowe karbonowe koła Aeolus Pro z konstrukcją z termoplastycznego włókna węglowego.

[Waterloo, WI] Bontrager wprowadza dwa nowe dodatki do swej bestsellerowej kolekcji karbonowych kół Aeolus, proponując kolarzom preferującym opony o większej objętości na asfalty i szutry, dwie nowe opcje, które lepiej pasują do takiego stylu jazdy.

Koła Aeolus Pro 37V zastępują koła Aeolus Pro 3V i są idealne dla kolarzy pragnących uniwersalnych kół karbonowych do jazdy po szosach i eksploracji bezdroży. Koła Aeolus Pro 49V wyróżnia aerodynamika. Są one przeznaczone dla kolarzy, którzy chcą jeszcze większej wydajności dzięki oponom o większej objętości.

Oba nowe koła są wykonane z zupełnie nowego karbonu OCLV NEXT — ekologicznego włókna węglowego wytwarzanego z obrabianych laserowo i formowanych tworzyw termoplastycznych. Nowe koła są łatwiejsze w recyklingu i nie wymagają wykańczania karbonu, dodawania farby ani naklejek. 

OCLV NEXT

Nowa konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego sprawia, że koła te są mocniejsze, a jednocześnie pochłaniają więcej drgań i zapewniają bardziej płynną, szybszą jazdę niezależnie od wysokości profilu obręczy. Dzięki materiałowi OCLV NEXT obręcze o wyższym profilu wybaczają więcej niż tradycyjny karbon.

Szersze znaczy szybsze

Zoptymalizowane aerodynamicznie wewnętrzne szerokości obręczy 25 mm zostały zaprojektowane tak, aby były najszybsze z oponami szosowymi 700×28 o większej objętości.

Bardziej płynne i lżejsze pochłanianie wstrząsów

Nowe koła Aeolus Pro 37V przetestowane na najtrudniejszych brukach Paryż-Roubaix, zapewniają o 15% większe odchylenie promieniowe i zmniejszają drgania o 5%, a jednocześnie są o ponad 100 g lżejsze niż poprzednie modele Aeolus Pro 3V.

Udoskonalona piasta Rapid Drive 108

Piasty z wielowypustem Rapid Drive 108 zapewniają 108 punktów niezawodnego zazębiania dla szybszego przyspieszania oraz większej precyzji i kontroli.

Czyste, szybkie wykończenie

Obręcze OCLV NEXT są wytwarzane z obrabianych laserowo i formowanych tworzyw termoplastycznych, które dają produkt końcowy bez dodawania farby, naklejek czy wykańczania. Nowy proces pomaga zmniejszyć szkodliwe emisje lotnych związków organicznych i pyłu węglowego związane z tradycyjną produkcją obręczy karbonowych.

Koła szosowe Aeolus Pro 37V Disc TLR

Lekkie i wytrzymałe koło z włókna węglowego o szerokości wewnętrznej 25 mm z karbonu OCLV NEXT zoptymalizowane pod kątem  opon szosowych i gravel o większej pojemności.

Aeolus Pro 37V to najlepsze usprawnienie kół dla roweru szosowego z hamulcami tarczowymi. Konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT oznacza mocniejsze, bardziej wytrzymałe koło, które pomaga pochłaniać wibracje i zapewnia płynniejszą, szybszą jazdę. Zoptymalizowana pod kątem aerodynamiki obręcz o szerokości wewnętrznej 25 świetnie współpracuje z oponami szosowymi i gravel o większej pojemności, a także pozwala jeździć z mniejszymi ciśnieniami w celu poprawy przyczepności, co przekłada się na szybszą i jednocześnie pewniejszą jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz dodatkową ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu – wymienimy je. Po prostu.

Szczegóły produktu:
– Konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT pomaga w pochłanianiu wibracji dla płynniejszej i szybszej jazdy

– Profil 37 mm i 25 mm szerokości wewnętrznej zapewniają najwyższą wydajność szerszym kołom i oponom szosowym oraz szutrowym.

– Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) umożliwiają szybkie przejście na opony bezdętkowe

– Piasty szosowe Rapid Drive 108 zapewniają szybkie zazębianie, a tym samym lepsze przyspieszenie oraz więcej kontroli

– Sztywna oś przelotowa 12 mm, pod tarcze Centerlock, DT Swiss Aerolite 14, 17 szprych i nyple ze stopu Prolock

– Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie

– Wyprodukowano w USA z komponentów pochodzących z całego świata

– Brak limitu masy rowerzysty

Koła szosowe Aeolus Pro 49V Disc TLR

Lekkie i wytrzymałe koło z włókna węglowego o szerokości wewnętrznej 25 mm z karbonu OCLV NEXT zoptymalizowane pod kątem  opon szosowych i gravel o większej pojemności.

Aeolus Pro 49V to najlepsze usprawnienie kół dla roweru szosowego z hamulcami tarczowymi. Konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT oznacza mocniejsze, bardziej wytrzymałe koło, które pomaga pochłaniać wibracje i zapewnia płynniejszą, szybszą jazdę. Zoptymalizowana pod kątem aerodynamiki szerokość wewnętrzna obręczy 25 mm ma na celu uzyskanie maksimum prędkości z większymi oponami700 x 28, a także pozwala jeździć z mniejszymi ciśnieniami w celu poprawy przyczepności, co przekłada się na szybszą i jednocześnie pewniejszą jazdę. Wszystkie koła z włókna węglowego Bontrager są objęte dożywotnią gwarancją dla pierwotnego nabywcy oraz dodatkową ochroną w ramach programu Carbon Care. Jeżeli uszkodzisz konstrukcję kół w przeciągu dwóch pierwszych lat od zakupu –wymienimy je. Po prostu.

Szczegóły produktu:

– Konstrukcja z termoplastycznego włókna węglowego OCLV NEXT pomaga w pochłanianiu wibracji dla płynniejszej i szybszej jazdy

– Profil 49 mm i 25 mm szerokości wewnętrznej zapewniają najwyższą sprawność aerodynamiczną szerszym kołom i oponom szosowym oraz szutrowym.

– Obręcze przystosowane do zastosowania bezdętkowego (TLR) umożliwiają szybkie przejście na opony bezdętkowe

– Piasty szosowe Rapid Drive 108 zapewniają szybkie zazębianie, a tym samym lepsze przyspieszenie oraz więcej kontroli

– Sztywna oś przelotowa 12 mm, pod tarcze Centerlock, DT Swiss Aerolite 14, 17 szprych i nyple ze stopu Prolock

– Zgodne z napędami Shimano 10/11/12-biegowymi, bębenkami SRAM 10/11, wersja 12-rzędowa XDR dostępna oddzielnie

– Wyprodukowano w USA z komponentów pochodzących z całego świata

– Brak limitu masy rowerzysty

Koła Aeolus Pro 37V i 49V będą dostępne w sprzedaży na całym świecie na stronie trekbikes.com i za pośrednictwem globalnej sieci dystrybutorów marki Trek.        

Poprzedni artykułSepp Kuss: „Trudno powiedzieć, czy będę atakować, czy się bronić”
Następny artykułKlonowy liść zamiast tęczy – zapowiedź Grand Prix Cycliste de Quebec 2023
Subscribe
Powiadom o
guest
3 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Jose Jimenez
Jose Jimenez

Brakło t

Piotr
Piotr

grubsze, cięższe, i z niskim ciśnieniem, a dzięki temu szybsze…. taaa. A świstak zawija je w sreberka.

Paweł
Paweł

No ja się nie dziwię że to się sprzedaje jeśli ludzie mogą jeździć na kołach od taczki i jeszcze sobie chwalić to za chwilę trekuś opatentuje kwadratowe obręcze