Drużyna Israel Start-Up Nation pokazała projekt koszulki, w której wystartuje tylko w tegorocznym wyścigu Giro d’Italia. W ten sposób podopieczni Sylvana Adamsa chcą oddać hołd swojemu włoskiemu sponsorowi, czyli producentowi wina – grupie Vini Fantini.
Tradycyjne barwy Israel Start-Up Nation to biel połączona z niebieskim, jednak podczas tegorocznego Giro d’Italia kolarze tego zespołu założą ciemnoczerwone koszulki z ciemnogranatowymi akcentami w formie swego rodzaju „esów-floresów”. W ten sposób drużyna zrobi ukłon w stronę swojego włoskiego sponsora, czyli producenta wina – Vini Fantini Group. Koszulki zaprojektowała izraelska firma Jinga.
– Podoba mi się ta koszulka, myślę, że jest to naprawdę świetny projekt. To miły gest założyć koszulkę oddającą swego rodzaju hołd naszemu włoskiemu sponsorowi w Giro. Myślą, że wyglądamy w tych strojach naprawdę świetnie
– powiedział Patrick Bevin, kolarz Israel Start-Up Nation.
Wyjątkowym dniem dla kolarzy Israel Start-Up Nation będzie siódmy etap Corsa Rosa, który będzie przejeżdżał przez Ortonę – miejscowość, w której znajduje się siedziba Vini Fantini.