fot. Israel Start-Up Nation

Drużyna Israel Start-Up Nation pokazała projekt koszulki, w której wystartuje tylko w tegorocznym wyścigu Giro d’Italia. W ten sposób podopieczni Sylvana Adamsa chcą oddać hołd swojemu włoskiemu sponsorowi, czyli producentowi wina – grupie Vini Fantini. 

Tradycyjne barwy Israel Start-Up Nation to biel połączona z niebieskim, jednak podczas tegorocznego Giro d’Italia kolarze tego zespołu założą ciemnoczerwone koszulki z ciemnogranatowymi akcentami w formie swego rodzaju „esów-floresów”. W ten sposób drużyna zrobi ukłon w stronę swojego włoskiego sponsora, czyli producenta wina – Vini Fantini Group. Koszulki zaprojektowała izraelska firma Jinga.

fot. Israel Start-Up Nation

– Podoba mi się ta koszulka, myślę, że jest to naprawdę świetny projekt. To miły gest założyć koszulkę oddającą swego rodzaju hołd naszemu włoskiemu sponsorowi w Giro. Myślą, że wyglądamy w tych strojach naprawdę świetnie

– powiedział Patrick Bevin, kolarz Israel Start-Up Nation.

Wyjątkowym dniem dla kolarzy Israel Start-Up Nation będzie siódmy etap Corsa Rosa, który będzie przejeżdżał przez Ortonę – miejscowość, w której znajduje się siedziba Vini Fantini.

Poprzedni artykułTour de Pologne powróci w 2021 roku do Rzeszowa
Następny artykułSimon Yates: „Tour of the Alps i Giro d’Italia to dwa różne wyścigi”
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W kolarstwie szosowym urzeka ją estetyka tej dyscypliny stojąca w opozycji do cierpienia. Amatorsko jeździ na rowerze górskim i szosowym, przejeżdżając kilka tysięcy kilometrów rocznie.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments