Fot. Lazer Sport

Nowy Lazer Genesis to najlżejszy kask, jaki kiedykolwiek został stworzony przez belgijską firmę. Waży zaledwie 189 gramów i jest tak lekki, że można zapomnieć, że ma się go na głowie!

Najwyższą efektywność osiągnąć można, gdy zawodnikowi nic nie przeszkadza, nic nie odwraca myśli od tego, na czym powinien się skupić. W pewnym sensie to umysł napędza nogi, a kask Lazer Genesis pomaga w osiągnięciu możliwie najlepszej wydajności. Doskonale sprawdza się w różnych warunkach; w płaskim terenie, w górach, w błocie, słońcu lub deszczu. Jest lekki jak piórko, aerodynamiczny jak ptak i dopasowany jak rękawiczka. Pomoże ci skoncentrować się na tym co najważniejsze podczas jazdy rowerem, na odpowiednim skierowaniu twojej energii by osiągnąć cel.

Superlekka wersja opatentowanego przez Lazer Advanced Rollsys System® pozwala na łatwą regulację w zakresie 360°, sprzyjającą dokładnemu dopasowaniu kasku do głowy użytkownika. Kask Genesis wyposażony został w przemyślane kanały wentylacyjne, maksymalizujące wydajność chłodzenia podczas cieplejszych dni. W zestawie wraz z kaskiem znajdziemy zestaw wyściółek – Race oraz Comfort – których zadaniem jest eliminacja zbędnych gramów bądź zwiększenie komfortu użytkowania.

Wyniki testu odnośnie wentylacji kasku pokazały, że jeśli uznamy, że głowa kolarza, który nie ma założonego kasku jest wentylowana w 100%, to z założonym kaskiem Lazer Genesis wentylacja poprawia się i wynosi 108%. Dzieje się tak dzięki otwartej konstrukcji oraz przemyślanym kanałom wentylacyjnym, które kierują chłodne powietrze w tylną część głowy rowerzysty.

Dodatkowo kask posiada (za dopłatą) opatentowaną osłonę Aeroshell, dzięki której nabiera dodatkowych walorów aerodynamicznych, a podczas chłodniejszych dni Aeroshell służyć może również też jako ochrona przed wiatrem.

Lazer Genesis będzie produkowany w dwóch wersjach – z MIPS i bez MIPS.

Kask swoją premierę miał na zakończonych niedawno Mistrzostwach Świata w Yorkshire, a używali go m.in. zawodnicy Jumbo Visma, Team Sunweb oraz Corendon-Circus.

Szczegóły:

System dopasowania: Advanced Rollsys System
Konstrukcja: In-Mold
Wentylacja: 22 otwory wentylacyjne
Waga: 189g (S-CE)
Certyfikaty: CE-CPSC-AS
Rozmiary: S / M / L
Kolory: Titanium, Matte Black, Black Red, Flash Orange, Matte Blue, White Black,
Flash Yellow
Sugerowana cena detaliczna: 899 zł bez MIPS / 999 zł z MIPS
Dostępność: Luty 2020

O firmie:

Lazer to najstarsza firma na świecie, która zajmuje się produkcją kasków rowerowych. Początki jej historii sięgają produkcji skórzanych czapek, w których ścigali się zawodnicy po brukowanych drogach. Działalność firmy to suma stu lat doświadczenia, pasji i poświęcenia. Lazer stara się tworzyć swoje produkty w oparciu o idealne połączenie designu, wygody, bezpieczeństwa i technologii. Dzięki takiemu podejściu Lazer stał się jedną z najbardziej
innowacyjnych na świecie firm zajmujących się produkcją kasków rowerowych.

Lazer nadal projektuje kaski w swojej rodzinnej Belgii i sprzedaje je na całym świecie. Z firmą współpracują zawodowi kolarze, co pozwala na tworzenie coraz to bardziej
innowacyjnych oraz technicznie zaawansowanych produktów. Tradycja ta kontynuowana jest po dziś dzień, a marka Lazer utożsamia się z pasją do ciągłego osiągania jak najlepszych wyników i radości z jazdy.

Więcej: www.kaski-lazer.pl

Poprzedni artykułFlorian Senechal chciał pobić Maxa Walscheida!
Następny artykułTom Dumoulin powoli wraca do treningów z pełnym obciążeniem
"Master of disaster" Z wykształcenia operator saturatora; brak możliwości pracy w wyuczonym zawodzie rekompensuję jeżdżąc rowerem i amatorsko się ścigając, bardzo lubię też o tym pisać. Rytm tygodnia, miesiąca i roku wyznacza mi rower. Lubię się ścigać, i gdy jakiś wyścig mi nie wyjdzie, to wśród kolegów-kolarzy mówię, że jestem redaktorem sportowym, a gdy jakiś tekst mi nie wyjdzie, wśród redaktorów mówię, że jestem kolarzem-amatorem. I tylko do teraz nie rozgryzłem, czy bardziej lubię się ścigać, czy też pisać o tym, dlatego nadal zamierzam czynić i jedno i drugie, póki starczy sił.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments