fot. Jumbo-Visma

Jedna z największych firm na świecie – Amazon ma zostać nowym sponsorem Jumbo-Visma. Informację potwierdził holenderski marketingowiec – Chris Woerts.

Ostatnio większość artykułów na temat Jumbo-Visma dotyczy ewentualnej fuzji między holenderską ekipą, a belgijskim Soudal-Quick Step. Można zakładać, że w tej sytuacji nowa nazwa ekipy zawierałaby sponsorów i jednego, i drugiego zespołu. A jak do tych założeń ma się dołączenie do grona firm wspierających ekipę obecność Amazona? Właściwie to… nijak, ponieważ, jak ustalili dziennikarze Wielerflits, amerykańskie przedsiębiorstwo nie będzie sponsorem tytularnym ekipy zarządzanej przez Richarda Plugge.

Porozumienie pomiędzy oboma podmiotami będzie rozszerzeniem współpracy, która istnieje już od jakiegoś czasu. Już w 2022 platforma Amazona – Amazon Prime, wyprodukowała serial pt. “All-in Team Jumbo-Visma”, z którego można było dowiedzieć się tego, co dzieje się za kulisami kolarskiej ekipy. W tym roku serial ma być kontynuowany i można spodziewać się, że po tegorocznych sukcesach ekipy, jego popularność będzie jeszcze większa niż poprzednio.

Na tym współpraca ma się jednak nie kończyć, a w jaki sposób zostanie ona jeszcze rozszerzona, powinniśmy się dowiedzieć w kolejnych tygodniach.

Poprzedni artykułJacob Hindsgaul kończy karierę w wieku 23 lat
Następny artykułCRO Race 2023: Matej Mohorič z etapem, Magnus Sheffield liderem
Trenował kolarstwo w Krakusie Swoszowice i biegi średnie w Wawelu Kraków, ale ulubionego sportowego wspomnienia dorobił się startując na 60 metrów w Brzeszczach. W 2017 roku na oczach biegnącej chwilę wcześniej Ewy Swobody wystartował sekundę po wystrzale startera, gdy rywale byli daleko z przodu. W pisaniu refleks również nie jest jego mocną stroną, ale stara się nadrabiać jakością.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments