fot. Jumbo-Visma

Do sieci trafił komunikat mówiący o współpracy ekipy Jumbo-Visma z nowym sponsorem począwszy od Tour de France – będzie to niemiecka firma Gorillas. Od razu pojawiły się plotki mówiące o zmianie nazwy zespołu bądź znaczącej przebudowie barw, warto je zatem zdementować – to jedynie nowy partner, ale trzon pozostanie stary.

Jumbo-Visma od 1 lipca będzie miało nowego sponsora, który wejdzie także na koszulki ekipy. Wywołało to (szczególnie na zachodzie) całą masę komentarzy, łącznie z tworami pokroju „Jumbo-Gorillas”, acz wszystko zostało szybko zdementowane. Ogłoszenie nowego partnera było zwyczajnie udanym zabiegiem marketingowym, a zmiana strojów przy okazji Tour de France wpisze się w coś, co ekipa robiła już nie jeden raz.

Drużyna kolarska ma naturalny związek z firmą Gorillas. Dla nas liczy się również oszczędność czasu na rowerze. Podobnie jak oni jesteśmy innowacyjni i ambitni. Gorillas dostarcza Twoje artykuły spożywcze do miast w ciągu kilku minut, oszczędzając czas konsumenta. Ponadto jazda na rowerze jest ekologiczna, zdrowa i stanowi rozwiązanie dla zatłoczonych miast śródmiejskich; przesłanie, które niesie ze sobą kolarstwo i które wyraża Gorillas. Będziemy dumnie jeździć z logo Gorillas na naszej koszulce od startu Tour de France tego lata. W ten sposób możemy przyczynić się do globalnej świadomości usługi zakupów online. To cudowne połączenie

— wybrzmiewały w komunikacie słowa Richarda Plugge, dyrektora Jumbo-Visma.

Szczegóły tej współpracy zobaczymy pewnie bliżej startu Wielkiej Pętli. Samo Gorillas to niemiecka firma świadcząca usługi natychmiastowej dostawy, a która dostarcza artykuły spożywcze do domu w ciągu kilku minut rowerem. Idealnie łączy się więc z głównym sponsorem Jumbo-Visma, czyli siecią hipermarketów.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments