fot. @Bettiniphoto @TeamBahrainMcLaren

Kolejna z drużyn z licencją na poziomie World Tour dołącza do grona ekip, które wystartują w dniach 22-26 kwietnia w Digital Swiss 5, czyli wirtualnym Tour de Suisse.

Po debiucie tej formy wyścigów wśród zawodowców podczas niedzielnego De Ronde van Vlaanderen Lockdown Edition kolejni organizatorzy zdecydowali się na organizację tego typu przedsięwzięć. Do grona 18 ekip, które zdecydowały się już na start w Digital Swiss 5 dołącza ekipa z Bahrain-McLaren, która o tym fakcie poinformowała w oficjalnym komunikacie prasowym.

Digital Swiss 5 to inicjatywa tworzona przez organizatorów Tour de Suisse, Velon i platformy Rouvy w odpowiedzi na wyzwania wywołane pandemią COVID-19. Dla naszego zespołu przyniesie ona wiele korzyści, w tym ekspozycję naszych partnerów i sponsorów, zaangażowanie fanów i nowe wyzwanie dla uczestniczących zawodników

– czytamy w prasowym oświadczeniu.

Z pewnością sponsorzy kolarskich ekip z wielką chęcią, chociaż w tak okrojonej formie będą chcieli oglądać nazwy swoich przedsiębiorstw na strojach sponsorowanych przez siebie drużyn, które będą mogły w pewnym stopniu pełnić swoją marketingową funkcję. Może to być dla wielu zespołów impulsem do przetrwania w tych trudnych czasach, gdy przekazywane środki na sport mogą się znacznie zmniejszyć.