fot. EF Education First

Dzięki firmie Velon jak zwykle możemy zajrzeć w Garminy i SRM-y zawodników i zawodniczek, którzy w niedzielę 7 kwietnia startowali w monumencie Ronde van Vlaanderen. 

Mężczyźni

Alberto Bettiol (EF Education First)

  • 243 waty – średnia moc wygenerowana w trakcie całego wyścigu, który trwał 6h i 19 min.
  • 7,67 W/kg – stosunek mocy do wagi podczas ataku po zwycięstwo przypuszczonym na Starym Kwaremoncie.
  • 42,3 km/h – średnia prędkość w wyścigu.
  • 1300 watów – maksymalna wygenerowana moc.
  • 398 watów – średnia moc generowana od momentu ataku na Kwaremoncie do mety.

Tiesj Benoot (Lotto-Soudal)

  • 423 waty – średnia moc wygenerowana podczas wspinaczki w peletonie na Berendries.

Wout Van Aert (Jumbo-Visma)

  • 992 waty – maksymalna moc wygenerowana podczas wspinaczki na Muur-Kapelmuur.

Danny Van Poppel (Jumbo-Visma)

  • 1160 watów – maksymalna moc wygenerowana podczas ataku mającego na celu dojście do ucieczki.

Luke Rowe (Team Sky)

  • 232 waty – średnia moc wygenerowana podczas pierwszych 200 km wyścigu.

Yves Lampaert (Deceuninck-Quick Step)

  • 7,05 W/kg – stosunek mocy do wagi podczas wspinaczki na Paterberg.

Peter Sagan (BORA-hansgrohe)

  • 522 waty – średnia moc generowana podczas wspinaczki na Koppenberg.

Greg Van Avermaet (CCC Team)

  • 945 watów – maksymalna moc wygenerowana podczas wspinaczki na Koppenberg.

Bob Jungels (Deceuninck-Quick Step)

  • 21,4 km/h – średnia prędkość podczas ataku na Kruisbergu.

Kobiety

Alicia Gonzalez (Movistar)

  • 150 watów – średnia moc wygenerowana podczas całego wyścigu, który trwał 4h 24′ 15″.

Lotte Kopecky (Lotto-Soudal)

  • 730 watów – maksymalna moc wygenerowana podczas wspinaczki na Taaienberg.

Elisa Longo Borghini (Trek-Segafredo)

  • 6,04 W/kg – stosunek mocy do wagi podczas wspinaczki na Muur-Kapelmuur.

Amanda Spratt (Mitchelton-Scott)

  • 170 watów – średnia moc generowana podczas pierwszej godziny wyścigu przejechanej w peletonie.

Lucinda Brand (Team Sunweb)

  • 40 km/h – średnia prędkość, z jaką jechała podczas pierwszych 9′ i 12″ wyścigu, włącznie z pierwszym brukowanym sektorem.