Nowa drużyna będzie się ścigała na trzech modelach tajwańskiego producenta.
W wyścigach ze startu wspólnego, zależnie od ich charakteru, sprinterzy ekipy Vincenzo Nibalego skorzystają z Reacto. Zwycięstwa na aerodynamicznym modelu mają przypadać głównie Sonny’emu Colbrelli i Niccolo Bonifazio.
Specjaliści od wspinaczek z pewnością poświęcą więcej uwagi jednemu z najlżejszych rowerów świata – Sculturze. Najwyższy model produkowany przez Meridę waży 4.56kg, a w najcieńszych miejscach ścianka ramy ma… 0.4mm grubości. Oczywiście zawodowcy będą musieli używać nieco cięższego sprzętu spełniającego normy UCI – 6.8kg.
W jeździe indywidualnej na czas kolarze Bahrain-Merida będą polegać na modelu Warp.
Za koła, podobnie jak to było w Lampre-Merida, będzie odpowiadać Fulcrum z ogumieniem Continental. Osprzęt to Shimano Dura-Ace Di2, który otrzyma nową wersję w lutym. Ciekawa jest natomiast mieszanka w kwestii kokpitu – w Reacto zastosowano kierownicę Vision Metron;
W Sculturze jest to FSA K-Force;
W Warpie z kolei kierownica i lemondka to ponownie produkcja Vision, tym razem model Trimax.
Pomiar mocy przygotuje SRM, stroje Joma i Sportful, buty Sidi, a kaski i okulary Rudy Project. W związku z wznowieniem testów hamulców tarczowych zawodnicy Bahrain-Merida będą mogli korzystać z odpowiednich wersji rowerów. Najprawdopodobniej będą to „brukowane klasyki”.
Tyle jest odcieni koloru niebieskiego a tu pachnie krosem.
@Zbyszek:
może i jest tyle odcieni, ale muszą się odróżniać od Oricy BikeExchange