Kiedy tylko gruchnęła informacja, że MTN wycofuje się z kolarstwa Douglas Ryder zabrał się ostro do pracy w poszukiwaniach nowego sponsora. Kilka dni po podpisaniu współpracy z Dimension Data dowiadujemy się, że do grona sponsorów afrykańskiej ekipy dołączyła firma Deloitte.
„Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że Deloitte zostało jednym z naszych głównych sponsorów. To idealny partner dla nas, zwłaszcza że nadal promujemy i rozwijamy kolarstwo w Afryce poprzez akcję Bicycles Change Lives i fundację Qhubeka.”
– zachwala nowego partnera Douglas Ryder.
Na koniec Tour de France firma telekomunikacyjna MTN ogłosiła, że z końcem tego roku kończy sponsorować afrykańską drużynę. Douglas Ryder ruszył więc w świat poszukiwać nowych sponsorów, a to zaowocowało współpracą z Dimension Data i zmianą nazwy grupy. Po potwierdzeniu umowy z Deloitte wydaje się być niemal pewne, że w ciągu kilku najbliższych dni usłyszymy o nowych zawodnikach mających zasilić szeregi grupy z RPA.
Najgłośniej mówi się, że do ekipy Rydera ma trafić Mark Cavendish wraz z Markiem Renshawem, a także Bernhard Eisel z którym Sky nie przedłużyło kontraktu.
Źródło: cyclingnews.com
Foto: blekitna.tv