Kiedy tylko gruchnęła informacja, że MTN wycofuje się z kolarstwa Douglas Ryder zabrał się ostro do pracy w poszukiwaniach nowego sponsora. Kilka dni po podpisaniu współpracy z Dimension Data dowiadujemy się, że do grona sponsorów afrykańskiej ekipy dołączyła firma Deloitte.

„Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że Deloitte zostało jednym z naszych głównych sponsorów. To idealny partner dla nas, zwłaszcza że nadal promujemy i rozwijamy kolarstwo w Afryce poprzez akcję Bicycles Change Lives i fundację Qhubeka.”

 – zachwala nowego partnera Douglas Ryder.

Na koniec Tour de France firma telekomunikacyjna MTN ogłosiła, że z końcem tego roku kończy sponsorować afrykańską drużynę. Douglas Ryder ruszył więc w świat poszukiwać nowych sponsorów, a to zaowocowało współpracą z Dimension Data i zmianą nazwy grupy. Po potwierdzeniu umowy z Deloitte wydaje się być niemal pewne, że w ciągu kilku najbliższych dni usłyszymy o nowych zawodnikach mających zasilić szeregi grupy z RPA.

Najgłośniej mówi się, że do ekipy Rydera ma trafić Mark Cavendish wraz z Markiem Renshawem, a także Bernhard Eisel z którym Sky nie przedłużyło kontraktu.

Źródło: cyclingnews.com

Foto: blekitna.tv

Poprzedni artykułRafał Majka: „Peter pokazał klasę!”
Następny artykułMój kumpel mistrz świata
Licencjat politologii na UAM, pracuje w sklepie rowerowym, półamatorsko jeździ rowerem. Za gadanie o dwóch kółkach chcą go wyrzucić z domu. Jeśli już nie zajmuje się rowerami, to marnuje czas na graniu w Fifę. W trakcie Tour de Pologne zazwyczaj jest na Woodstocku.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments