Po tym jak niemiecka sieć dyskontów Lidl została głównym sponsorem drużyny Lidl-Trek widoczność tej marki w peletonie stała się większa niż kiedykolwiek. To jednak nie koniec inwestycji tej firmy – teraz zostają także partnerem tytularnym Deutschland Tour.
Lidl Deutschland Tour, bo tak będzie teraz nazywał się największy etapowy wyścig rozgrywany u naszych zachodnich sąsiadów, to impreza zaliczana do cyklu ProSeries, a zatem bezpośredniego zaplecza World Touru. Ta powróciła do kalendarza w 2018 roku, a od tamtej pory na listę zwycięzców wpisali się kolejno Matej Mohorič, Jasper Stuyven, Nils Politt, Adam Yates i przed rokiem Ilan Van Wilder.
– Jazda na rowerze, czy to w celach sportowych, czy jako część życia codziennego, jest idealnym elementem aktywnego stylu życia. Na tej idei skupia się także Lidl, ponieważ oprócz ruchu zdrowa i świadoma dieta sprzyja dobremu samopoczuciu. Promowanie tego i zainteresowanie jeszcze większej liczby osób jazdą na rowerze to to, co łączy Lidl i Deutschland Tour. Chcemy udostępnić kolarstwo zawodowe masom i inspirować ludzi do aktywnego i zdrowego życia w ramach naszej odpowiedzialności społecznej. Zaplanowaliśmy liczne atrakcje dla kibiców na trasie i widzów w domu
– mówi Maciej Magdziarz, dyrektor zarządzający ds. marketingu w Lidl Service GmbH and Co. KG.
To kolejny duży sponsor, który dołącza do ASO, albowiem to właśnie do francuskiej organizacji należy Lidl Deutschland Tour. M.in. w październiku zeszłego roku InPost został oficjalnym partnerem Tour de France. Niemiecka etapówka póki co nie ma ambicji dotyczących awansu do World Touru – obecność na jego zapleczu sprawia, że na starcie mogą zameldować się zarówno największe gwiazdy światowego peletonu, jak i lokalne zespoły kontynentalne promujące niemiecką młodzież. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 21-25 sierpnia.
Deutschlands wichtigstes Radrennen bekommt einen neuen Namen: Lidl Deutschland Tour 🚲🙌 Wir bauen unser Engagement im Profiradsport weiter aus und werden Hauptsponsor sowie der „Offizielle Frische-Partner“ der Deutschland Tour. Mehr Infos: https://t.co/OCE3SU9WzX pic.twitter.com/UvZJmDNSuF
— Lidl in Deutschland (@lidl) March 20, 2024
Ciekawe czy kiedyś koszulki Lidl-Trek pojawią się w atrakcyjnych cenach w sklepach Lidl
Szkoda, że sponsorem jest sklep, który ma tragiczną jakość swoich produktów.Te wszystkie biedry i lidle trzeba omijać szerokim łukiem.