W świąteczne, niedzielne przedpołudnie do sieci trafiła kolejna nowina w temacie strojów ekip z World Touru. Tym razem nowe, ciekawie odmienione barwy zaprezentowała drużyna Intermarché – Circus – Wanty.
Belgijska ekipa musi się zmagać m.in. z problemem tego, że ma bardzo wielu sponsorów. Szczególnie znane z tego zwykle były włoskie zespoły, których koszulki potrafiły wyglądać niczym banery reklamowe niedaleko plaży w Mielnie, niemniej ciekawie rozwiązano to w wypadku formacji Intermarché – Circus – Wanty. Sama ekipa się chwali, że na koszulce zmieściło się aż 18 różnych partnerów, a jednak sama ona nadal zdaje się być całkiem czytelna. Zresztą oceńcie Państwo sami.
The new kit 2023 😍
📸 @cyclingmedia_ag pic.twitter.com/2XxefbZhCk
— Intermarché-Wanty-Gobert (@IntermarcheWG) December 25, 2022