fot. Intermarché - Circus - Wanty

W świąteczne, niedzielne przedpołudnie do sieci trafiła kolejna nowina w temacie strojów ekip z World Touru. Tym razem nowe, ciekawie odmienione barwy zaprezentowała drużyna Intermarché – Circus – Wanty.

Belgijska ekipa musi się zmagać m.in. z problemem tego, że ma bardzo wielu sponsorów. Szczególnie znane z tego zwykle były włoskie zespoły, których koszulki potrafiły wyglądać niczym banery reklamowe niedaleko plaży w Mielnie, niemniej ciekawie rozwiązano to w wypadku formacji Intermarché – Circus – Wanty. Sama ekipa się chwali, że na koszulce zmieściło się aż 18 różnych partnerów, a jednak sama ona nadal zdaje się być całkiem czytelna. Zresztą oceńcie Państwo sami.

Zdjęcie
fot. Intermarché – Circus – Wanty
Zdjęcie
fot. Intermarché – Circus – Wanty

Poprzedni artykułJan Christen trafi na rok do Hagens Berman Axeon
Następny artykułPrzełajowy Puchar Świata 2022/23: Mathieu van der Poel i Shirin van Anrooij triumfują w błocie
Niegdyś zapalony biegacz, dziś sędzia siatkówki z Pomorza, przy okazji aktywnie grający w jednej z trójmiejskich drużyn. Fan kolarskich statystyk i egzotycznych wyścigów. Marzenie związane z tą dyscypliną? Wyjazd na Mistrzostwa Świata do Rwandy w 2025 roku.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments