Oryginał tekstu powinien zaczynać się od słów “ready – steady – go”; najlepiej oddałoby to ducha nowego, aluminiowego Cannondale Topstone. Zadania? Ma zaprowadzić Cię wszędzie tam, gdzie potrzeba. Wyposażenie? Gotowa do niemal wszystkiego, aluminiowa rama. Stop aluminium? Zbudowany specjalnie do odkrywania mniej uczęszczanych dróg, ścieżek na uboczu, by zwyczajnie przekraczać granice, naturalnie stawiane przed rowerami szosowymi.

Topstone; możesz jeździć dalej, niż kiedykolwiek wcześniej, bo w tej wersji otrzymujesz sprawną, wszechstronną maszynę zdolną dojechać aż po kres szutrów; jest to wygodny rower, doskonale nadający się do codziennej, a zarazem każdego rodzaju jazdy.

Rama; zmieścisz w niej opony do 45 mm, chyba że skorzystasz z opcji dołożenia błotników, wtedy zmieścisz opony 40 mm. A i te pozwolą Ci z łatwością pokonać trudny teren, ciesząc się zarazem większą przyczepnością i komfortem jazdy.

Prostota; Topstone został zaprojektowany z nastawieniem na prostotę, łatwość użytkowania i jak największą kompatybilność. Rower wyposażony został w tradycyjne, aluminiowe obręcze, łatwe w centrowaniu, oraz w suport BSA, który pozwala na łatwą wymianę choćby korb. Topstone jest kompatybilny z jednostronnym widelcem Cannondale Lefty Oliver, a także innymi widelcami szutrowymi.

Gotów do przygody; Topstone daje wiele możliwości zamocowania na rowerze dodatkowych toreb, błotników itp., jest gotów do przygody w nowym, trudnym terenie.

Co jeszcze? Przód roweru zapewnia zwinność i stabilność nawet w trudnym terenie, pozwalając utrzymać kierownicę pod kontrolą, zarazem pozostając lekkim i zwinnym. Układ ten pozwala na zapewnienie zwrotności, dając także możliwość szybkiej jazdy; sam widelec wykonany został z włókna węglowego, wraz z dołożonymi dodatkowymi uchwytami na błotniki. Czysta, gravelowa przyjemność z eksplorowania nowego terenu.

Za amortyzację roweru odpowiada zamontowana regulowana sztyca średnicy 27,2 mm; nadto Topstone wyposażony jest w zintegrowany czujnik koła Cannondale, który pozwala na zapisanie dokładnych informacji o jeździe (prędkość, trasa oraz pokonana aktualnie odległość). Czujnik ma także funkcję „przypominającą” – o przeglądzie roweru, czy wymaganej obsłudze i można go połączyć przez bluetooth lub ANT+ z licznikami i zegarkami Wahoo czy Garmin. Ponadto, pozwala łączyć się – za pośrednictwem aplikacji Cannondale – z telefonem czy komputerem, jest także przygotowany do zamocowania SmartSense (dodatkowego nadajnika Cannondale).

Topstone produkowany jest w rozmiarach: XS, SM, MD, LG oraz XL, w standardzie zaś dołączone są opony 700x37c. Proponowana przez producenta kolorystyka to: LTD (zieleń), Topstone 1 (merkury i cynamon), Topstone 2 (oliwkowa zieleń), Topstone 3 (turkus i szary), Topstone 4 (czarna perła i mango).

Sugerowane ceny detaliczne:

Topstone 1 – 10799 PLN

Topstone 2 – 9300 PLN

Topstone 3 – 7099 PLN

Topstone 4 – 4699 PLN

Producent: www.cannondalebikes.pl

Poprzedni artykułJakob Fuglsang: „Jazda na czas będzie decydująca”
Następny artykułPavel Bittner i Casper van Uden nowymi kolarzami Team DSM
"Master of disaster" Z wykształcenia operator saturatora; brak możliwości pracy w wyuczonym zawodzie rekompensuję jeżdżąc rowerem i amatorsko się ścigając, bardzo lubię też o tym pisać. Rytm tygodnia, miesiąca i roku wyznacza mi rower. Lubię się ścigać, i gdy jakiś wyścig mi nie wyjdzie, to wśród kolegów-kolarzy mówię, że jestem redaktorem sportowym, a gdy jakiś tekst mi nie wyjdzie, wśród redaktorów mówię, że jestem kolarzem-amatorem. I tylko do teraz nie rozgryzłem, czy bardziej lubię się ścigać, czy też pisać o tym, dlatego nadal zamierzam czynić i jedno i drugie, póki starczy sił.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments