Foto: Le Tour de France

Kolarz drużyny Groupama-FDJ Thibaut Pinot jest znany z miłości do kóz, którymi zajmuje się jak tylko nie bierze udziału w wyścigach. Teraz poszedł o krok dalej i uruchomił kolekcję odzieży sygnowanej swoim nazwiskiem, która w logo ma motyw kozy. 

Pasją Thibaut Pinot oprócz wędkarstwa jest hodowla kóz. Francuski kolarz dzieli się w mediach społecznościowych filmikami oraz zdjęciami swoich pupili. Ponadto jedna z jego podopiecznych ma nawet swój profil na Instagramie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez KIM 🐐🌈 (@kim.goat)

Teraz Francuz stworzył kolekcję odzieży sygnowaną swoim nazwiskiem. W sklepie internetowym można kupić między innymi T-Shirty, bluzy, a nawet ubrania dla niemowląt.

 

 

Jednym z głównych celów Thibaut Pinot w tym sezonie będzie wyścig Giro d’Italia. Francuz zmienił swój kalendarz, by odpocząć od presji związanej ze startem w Tour de France. Ostatnio zmagał się w tym wyścigu z pechem i kontuzjami, które uniemożliwiały mu walkę o najwyższe lokaty.

Poprzedni artykułThomas Pidcock weźmie udział w Wyścigu Dookoła Flandrii
Następny artykułFrancuska minister sportu: „Decyzja ws. Paryż-Roubaix jeszcze nie zapadła”
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W kolarstwie szosowym urzeka ją estetyka tej dyscypliny stojąca w opozycji do cierpienia. Amatorsko jeździ na rowerze górskim i szosowym, przejeżdżając kilka tysięcy kilometrów rocznie.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments