fot. © Deceuninck - Quick-Step - ©Wout Beel

Nowy sezon będzie dla drużyny Deceuninck-Quick Step oznaczał także nowe barwy. Podopieczni Patricka Lefevere’a wracają do ciemniejszych kolorów, które na oficjalnych fotografiach zaprezentował zwycięzca zielonej koszulki w tegorocznym wyścigu Tour de France – Sam Bennett. 

Nowe stroje – jak ma to miejsce od dwóch dekad – zaprojektowała drużynie Deceuninck-Quick Step firma Vermarc. W projekcie dolna część stroju jest ciemnogranatowa, zaś góra koszulki niebieska. Na koszulce, pośród logotypów sponsorów zespołu, znalazła się również grafika przedstawiająca wilka, co jest oczywiście nawiązaniem do idei Watahy, a więc drużyny, w której jeden walczy za wszystkich i wszyscy za jednego.

© Deceuninck – Quick-Step – ©Wout Beel

– Współpracujemy z drużyną od wielu lat i od samego początku czujemy się częścią tej rodziny. Jesteśmy dumni z tego, że projektujemy i dostarczamy stroje jednej z najlepszych drużyn na świecie

– powiedział Marc Verbeec, szef firmy Vermarc, a Sam Bennett dodał:

– Jestem wielkim fanem tego nowego stroju. Ten ciemnogranatowy kolor jest bardzo elegancki. Jednak właśnie tego spodziewaliśmy się po firmie Vermarc, która zawsze robi bardzo ładne projekty. Podoba mi się także ten jaśniejszy niebieski kolor w górnej części, ponieważ jest symboliczny dla tej ekipy. Niektórzy z moich idoli właśnie w tym kolorze odnosili wielki sukcesy, jak na przykład Tom Boonen. Nie mogę się już doczekać startów w tej koszulce i obiecuję godnie ją reprezentować.

 

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments