Foto: Tour de Yorkshire

Niestety przyszłość wyścigu Tour de Yorkshire (2.Pro) stoi pod wielkim znakiem zapytania. Agencja turystyczna Yorkshire, czyli jeden z głównych sponsorów tego wydarzenia, według informacji lokalnych mediów potrzebuje 1,4 miliona funtów w najbliższym czasie, aby przetrwać.

Pandemia COVID-19 niesie za sobą wiele skutków gospodarczych. Tym samym jeden z głównych sponsorów Tour de Yorkshire działający w branży turystycznej zmaga się z wielkimi problemami finansowymi, które mogą doprowadzić do upadku wyścigu.

Początkowo Tour de Yorkshire planowany był w dniach 30 kwietnia-3 maja, ale oczywiście w połowie marca został przełożony na późniejszy termin. Nie wydaje się, jednak, aby kolarze i kolarki zagościli na wyścig organizowany przez Amaury Sport Organisation (ASO), jeszcze w tym roku. Miejmy nadzieję, że pomimo problemów finansowych wyścig w Wielkiej Brytanii przetrwa ten trudny czas.

Przypomnijmy, że Tour de Yorkshire w 2019 roku wygrał Chris Lawless (Team INEOS), a drugą lokatę w klasyfikacji generalnej, wygrywając ostatni etap zajął lider polskiej ekipy CCC Team Greg Van Avermaet.

Poprzedni artykułSean Yates trenerem Nippo Delko One Provence
Następny artykułTour dla Bjorga
Kolarstwem interesuje się od ponad 6 lat. Obecny student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Amatorsko jeździ na rowerze szosowym. Od 2014 roku nie wyobraża sobie wakacji spędzonych gdzieś indziej niż przy trasie Tour de Pologne.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments