fot. Movistar

Już za nieco ponad rok odbędzie się pierwsza edycja nowego wyścigu Tour de France dla kobiet. Główny organizator wyścigu Amaury Sport Organisation poinformował, że platforma Zwift będzie od 2022 roku sponsorem Tour de France Femmes.

Pierwsza w historii, odnowiona edycja wyścigu Tour de France kobiet rozpocznie się 22 lipca 2022 roku na Polach Elizejskich w Paryżu. Bardzo dobrą informacją dla organizatorów wyścigu, jak i dla całego kobiecego kolarstwa jest zapewnienie tej imprezie silnego sponsora. Będzie nim dobrze znana wszystkim sympatykom kolarstwa firma Zwift.

Wirtualna platforma do kolarskich treningów od 2022 do 2026 roku będzie sponsorem tego wydarzenia. Ponadto poznaliśmy inne firmy, które będą partnerami strategicznymi wyścigu Tour de France Femmes. LCL będzie sponsorem klasyfikacji generalnej, a firma E.Leclerc będzie wspierać finansowo rywalizację w klasyfikacji górskiej. Logo Liv Cycling będzie widoczne na koszulce liderki klasyfikacji młodzieżowej, a chronometrażystą całej imprezy zostanie Tissot Timing. Innych strategicznych partnerów Tour de France kobiet mamy poznać w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Poprzedni artykułMistrzostwa Polski 2021: Kacper Hoppa zdobył złoty medal w juniorach
Następny artykułTour de France 2021: Michael Woods liderem drużyny Israel Start-Up Nation
Kolarstwem interesuje się od ponad 6 lat. Obecny student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Amatorsko jeździ na rowerze szosowym. Od 2014 roku nie wyobraża sobie wakacji spędzonych gdzieś indziej niż przy trasie Tour de Pologne.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments