Marka Katusha Sports zostanie oficjalnym dostawcą ubrań oraz tytularnym sponsorem zespołu Bigla-Katusha w sezonie 2020.

Po tym jak męski zespół Katusha-Alpecin został przejęty przez Israel Cycling Academy, tytularny szwajcarski sponsor zdecydował się, przynajmniej na rok pozostać w światowym peletonie, tym razem kobiecym.

Za nami trzy bardzo owocne lata współpracy z drużyną World Tour jako główny sponsor i teraz jesteśmy gotowi, aby powiększyć swój zasięg działania. Całkowicie wierzymy w kobiece kolarstwo  i już nie możemy się doczekać startu naszego projektu

-powiedział w oficjalnym komunikacie prasowym dyrektor generalny Katusha Sports Alexis Schoeb.

Z nadchodzącej współpracy cieszy się, również generalny menedżer zespołu Thomas Campana.

To wspaniałe, że Katusha zdecydowała się dołączyć do naszego zespołu. Jest to długoterminowy partner i zwolennik profesjonalnego kolarstwa, a teraz podejmą się zaangażowania w kobiece kolarstwo w naszym zespole. To jest jasny znak, że nasz sport i drużyna kontynuuje swój rozwój w dobrym kierunku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Katusha nie tylko dostarczy nam nowoczesne, kolarskie stroje, lecz także zostanie naszym drugim tytularnym sponsorem. Wraz z tą inwestycją marka Katusha pokazuje, że jest innowacyjna i pewna siebie na rynku kobiecego kolarstwa na całym świecie

– przyznał Thomas Campana.

Na ten moment drużyna ma podpisany kontrakt tylko z dwoma zawodniczkami, a są nimi Szwajcarka Elise Chabbey oraz Niemka Clara Koppenburg, wokół której ma być budowany skład. Miejmy nadzieję, że ta współpraca potrwa więcej niż rok,. Wiemy, że dobry, racjonalny i zaangażowany sponsor to skarb, zwłaszcza w kobiecym peletonie.