Francuski dom mody Paule Ka zdecydował się zainwestować swój kapitał w ekipę Bigla-Katusha, której dotychczasowi sponsorzy bardzo odczuli skutki pandemii koronawirusa.
Zarówno firma Bigla, jak i Katusha, które od 1 lipca 2020 roku nie będą już sponsorami tytularnymi ekipy wpadli w ogromne problemy finansowe, co skutkowało, również niepewną przyszłością zespołu Bigla-Katusha. Na szczęście francuski dom mody Paule Ka przybył dla kolarek i obsługi tej ekipy z pomocą.
Jest to bardzo dobra informacja dla całego kobiecego peletonu. Pomimo trudnej i niepewnej sytuacji gospodarczej francuska marka podpisała kontrakt, który ma obowiązywać do końca 2024 roku. Z tej decyzji bardzo zadowolona jest dyrektor generalna ekipy Priska Doppmann Campana.
Cieszymy się, że możemy powitać przedsiębiorstwo Paule Ka jako nowego głównego partnera naszego zespołu. To będzie pierwszy raz, kiedy dom mody zainwestuje w kolarstwo kobiet i jest to przełomowe wydarzenie. Zapewni to naszemu sportowi platformę do zaprezentowania piękna kolarstwa w wyjątkowy i nowoczesny sposób. Dzięki tej współpracy zespół otworzy, również swój nowy rozdział. Ogólnie jest to dobry dzień nie tylko dla naszego zespołu, ale ogólnie dla kolarstwa kobiet. Cieszymy się, że to przedsięwzięcie otworzy kilka nowych możliwości dla naszego sportu
– powiedziała w oficjalnym komunikacie prasowym szefowa ekipy.
🚨 TEAM NEWS: Paule Ka to become the main sponsor of the team until December 2024.
We are extremely pleased to announce that the emblematic independent French fashion house will officially commence with us on 1 July 2020.
Read more: https://t.co/wa2vIUhXex pic.twitter.com/4wY7PHUoWy
— Bigla – KATUSHA (@BiglaKatusha) June 17, 2020