Fot. Cannondale

Światło dzienne ujrzał nowy model Cannondale Topstone Carbon – kolejny krok na drodze ewolucji rowerów. Rower wyposażono w najnowszy rodzaj “zawieszenia” Kingpin, co czyni rower niezwykle wydajnym w terenie i wygodnym na drodze.

Kończący się powoli sezon szosowy pociąga za sobą znacznie mniej lubianą jesień. O ile sama w sobie jesień nie jest zła, o tyle z perspektywy roweru szosowego nieco traci na uroku. By nieco osłodzić nam ten paskudny czas przejściowy do kolejnego sezonu szosowego, producenci rowerów prześcigają się w wymyślaniu modeli, pozwalających przetrwać czas słoty i niepogody. W tym wypadku pomóc nam może rower gravelowy, pozwalający zwiedzić miejsca takie, gdzie kończy się asfalt, a zaczynają się znacznie bardziej urozmaicone, choćby szutrowe tereny.

Cannondale zaprezentował swój nowy model – Topstone Carbon. Zastosowano w nim bezprecedensowy, ultralekki system zawieszenia Kingpin, gwarantujący komfort na drogach w połączeniu z szerokimi możliwościami Off-Road. Rower został zaprojektowany, by zapewnić maksymalną zabawę w miejscach, wykraczających poza możliwości większości rowerów gravelowych; a zarazem pozwala na efektywne wykorzystanie go na szosie.

Sedno innowacyjności Topstone Carbon tkwi w rewolucyjnym zawieszeniu Kingpin. Jest to super lekka konstrukcja zawieszenia, pozwalająca użytkownikowi roweru korzystać z maksymalnym komfortem z nierównych dróg; dzięki temu zawieszeniu rower prowadzi się z lepszą kontrolą oraz przyczepnością. W eksploracji terenu pomóc może szerokość widelca, pozwalająca na założenie opon 40 mm. Zawieszenie Kingpin oraz konstrukcja ramy są regulowane fabrycznie, nie wymagają późniejszej obsługi ani konserwacji.

Rama roweru, wymiary zastosowanych rur karbonowych, w połączeniu z zawieszeniem Kingpin, dostosowane są do kilku rozmiarów w taki sposób, by zapewnić odpowiednią elastyczność zawieszenia wraz ze sztywnością samej ramy. Kingpin nie wymaga specjalnego ustawiania ani konserwacji; można po prostu wsiąść na rower i cieszyć się nowymi doznaniami podczas eksploracji terenu; wszytko przy zwiększonej kontroli prowadzenia roweru. Rower wykorzystuje także technologię aplikacji Cannondale; po sparowaniu prezentuje bardzo dokładną prędkość, a co za tym idzie – trasę oraz informacje o pokonanym dystansie. Pokazuje także przypomnienia serwisowe (za wykorzystaniem aplikacji na smatrfona).

Rower Topstone Carbon dostępny będzie w rozmiarach XS, S, M (damska wersja) oraz XS, S, M, L oraz XL w wersji męskiej. Wersje osprzętowe: Force eTAP AXS, Ultegra RX, Ultegra RX 2 i 105 a także w wersji damskiej Ultegra RX 2.

Więcej informacji na www.cannondalebikes.pl

Poprzedni artykułTony Martin wierzy w start w mistrzostwach świata
Następny artykułDylan Van Baarle podpisał nowy kontrakt z Team INEOS
"Master of disaster" Z wykształcenia operator saturatora; brak możliwości pracy w wyuczonym zawodzie rekompensuję jeżdżąc rowerem i amatorsko się ścigając, bardzo lubię też o tym pisać. Rytm tygodnia, miesiąca i roku wyznacza mi rower. Lubię się ścigać, i gdy jakiś wyścig mi nie wyjdzie, to wśród kolegów-kolarzy mówię, że jestem redaktorem sportowym, a gdy jakiś tekst mi nie wyjdzie, wśród redaktorów mówię, że jestem kolarzem-amatorem. I tylko do teraz nie rozgryzłem, czy bardziej lubię się ścigać, czy też pisać o tym, dlatego nadal zamierzam czynić i jedno i drugie, póki starczy sił.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments