fot. Roompot - Charles / K. Ramon

Sezon 2019 zbliża się wielkimi krokami. Możemy to poznać choćby po pierwszych zgrupowaniach poszczególnych ekip. Zespół Rompoot – Charles postanowił jednak już teraz przedstawić swoje nowe stroje.

W porównaniu z ubiegłym sezonem nie zmieniło się wiele. Największy wpływ na zmiany w strojach zespołu miała fuzja z zespołem Verandas Willems oraz dojście sponsora w postaci firmy Charles.

Z wizualnego punktu widzenia, w porównaniu z sezonem 2018, duża, pomarańczowa część koszulki przekształciła się w czysto czarną. Jednocześnie górna partia t-shirtu pozostała w barwach „oranje”. Na klatce piersiowej i brzuchu zawodników widoczne będą za to nazwy głównych sponsorów.

Przypomnijmy, że w sezonie 2019 w barwach holenderskiego teamu znajdziemy chociażby Larsa Booma, Boya Van Poppela czy zwycięzcę Tour de Pologne, Pietera Weeninga.

Poprzedni artykułRomain Bardet: „nie miałbym problemu, by jeździć bez radia”
Następny artykułLanda wciąż liczy na start w Giro i Tourze
Dziennikarz z wykształcenia i pasji. Oprócz kolarstwa kocha żużel, o którym pisze na portalu speedwaynews.pl. W wolnych chwilach bawi się w tłumacza, amatorsko jeździ i do późnych godzin nocnych gra półzawodowo w CS:GO.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments