Sezon 2019 zbliża się wielkimi krokami. Możemy to poznać choćby po pierwszych zgrupowaniach poszczególnych ekip. Zespół Rompoot – Charles postanowił jednak już teraz przedstawić swoje nowe stroje.
W porównaniu z ubiegłym sezonem nie zmieniło się wiele. Największy wpływ na zmiany w strojach zespołu miała fuzja z zespołem Verandas Willems oraz dojście sponsora w postaci firmy Charles.
Z wizualnego punktu widzenia, w porównaniu z sezonem 2018, duża, pomarańczowa część koszulki przekształciła się w czysto czarną. Jednocześnie górna partia t-shirtu pozostała w barwach „oranje”. Na klatce piersiowej i brzuchu zawodników widoczne będą za to nazwy głównych sponsorów.
Przypomnijmy, że w sezonie 2019 w barwach holenderskiego teamu znajdziemy chociażby Larsa Booma, Boya Van Poppela czy zwycięzcę Tour de Pologne, Pietera Weeninga.