fot. quick-step floors

Coroczny wysyp zdjęć i komunikatów dotyczących nowych strojów drużyn rozpoczął się w najlepsze. Dziś poznaliśmy nowe „kity” ekipy Quick-Step Floors.

W porównaniu z ubiegłym sezonem, zmiany są mocno kosmetyczne. Przede wszystkim, charakterystyczny niebieski został nieco przyciemniony, co z pewnością wyróżni zespół w błękitnym peletonie. Białe elementy zmieniły za to miejsce, przenosząc się z rękawków na klatkę piersiową.

Z nieco większej powierzchni reklamowej skorzystał Lidl. Niemiecka sieć marketów wciąż będzie się reklamować na ramionach zawodników, lecz jej logo zwiększy się i nabierze nieco bardziej złotego koloru.

Dodatkowo, na plecach kibice będą mogli oglądać napis „the Wolfpack”. Jest to nazwa ekipy używana przez jeżdżącej w niej zawodników.

Poprzedni artykułSzef UCI przysłał list do PZKol
Następny artykułZnamy trasę Herald Sun Tour 2018
Dziennikarz z wykształcenia i pasji. Oprócz kolarstwa kocha żużel, o którym pisze na portalu speedwaynews.pl. W wolnych chwilach bawi się w tłumacza, amatorsko jeździ i do późnych godzin nocnych gra półzawodowo w CS:GO.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments