Etoile de Bessèges / Kim Caritoux

Znalezienie i utrzymanie sponsorów staje się coraz większym wyzwaniem dla menedżerów nawet największych ekip kolarskich, jednak przez kolejne dwa lata Jean-René Bernaudeau będzie mógł skoncentrować się przede wszystkim na sportowym aspekcie funkcjonowania swojej drużyny. Udany miniony sezon i nie mniej obiecujący początek obecnego zapewniły bowiem Direct Energie przedłużenie kontraktu z tytularnym sponsorem.

„Kontynuując współpracę z Direct Energie, pozostajemy wierni wyznawanym przez nas wartościom. Otaczając należytym szacunkiem zawodników, ich rodziny, naszych partnerów i organizatorów wyścigów, każdego dnia staramy się budować wzorowy wizerunek kolarstwa. Direct Energie entuzjastycznie dzieli naszą wizję, co od początku przyniosło obustronne korzyści,”

– powiedział Bernaudeau.

„Najpiękniejszym rodzajem energii jest ta generowana przez samych ludzi. Direct Energie wychodzi z tego samego założenia i podejmuje się tych takich samych wyzwań, co drużyna. Dlatego cieszymy się, że przez kolejne lata będziemy kontynuować wspólną przygodę,”

– dodał CEO Direct Energie, Xavier Caïtucoli.

Dobre wieści ogłoszone zostały dzień po fantastycznym występie drużyny w wyścigu Coppi e Bartali, gdzie za sprawą Liliana Calmejane i Thomasa Boudat’a francuska ekipa odniosła dwa zwycięstwa etapowe i triumfowała w klasyfikacji generalnej. Był to już drugi tego typu sukces pierwszego z wymienionych Francuzów w tym sezonie, po triumfie w klasyfikacji generalnej Etoile de Besseges.

24-latek dał się poznać szerszej publiczności wygrywając jeden z górskich etapów zeszłorocznej Vuelty, jednak już poprzedniej wiosny dowiódł swojego dużego potencjału świetnymi występami między innymi w La Méditerranéenne, Tour Cycliste International La Provence czy Criterium International.

Podczas gdy imponujący progres Calmejane’a najprawdopodobniej już wkrótce uczyni go najjaśniejszą gwiazdą Direct Energie, obecnie liderami francuskiej ekipy pozostają Bryan Coquard i Thomas Voeckler.

Zanim Direct Energie zdecydowało się zainwestować w drużynę, powołana przez Cyrille’a Guimard’a i Laurenta Fignon’a w 2000 roku ekipa wielokrotnie zmieniała sponsorów i barwy, figurując jako System U, Brioches La Boulangère, Bonjour, Bouygues Télécom, Bbox Bouygues Telecom i Europcar. Kolejny kontrakt z Direct Energie daje pewność, że pozostanie w kolarstwie co najmniej do końca 2019 roku.

Poprzedni artykułRusza 10. edycja ŻTC BIKE RACE
Następny artykułGianni Savio i Angelo Citracca zawieszeni
Z wykształcenia geograf i klimatolog. Przed dołączeniem do zespołu naszosie.pl związana była z CyclingQuotes, gdzie nabawiła się duńskiego akcentu. Kocha Pink Floydów, szare skandynawskie poranki i swoje boksery. Na Twitterze jest znacznie zabawniejsza. Ulubione wyścigi: Ronde van Vlaanderen i Giro d’Italia.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments