Fot. Etixx-Quick Step

Niemiecka sieć supermarketów podpisała kontrakt z belgijską drużyną na sezony 2016 i 2017.

Decyzję o współpracy ogłosił dzisiaj Patrick Lefevere na konferencji prasowej, na której obecni byli też Tom Boonen i Tony Martin. Lidl został opisany jako „dostarczyciel świeżego jedzenia”. Niemiecka firma zastąpi Renson, który z kolei będzie sponsorował Giant-Alpecin. Logo Lidla pojawi się prawdopodobnie na tylnej części spodenek i ramionach koszulek.

Jestem dumny i nawet wzruszony, że mogę ogłosić te nowiny. Lidl jest prawdopodobnie największą prywatną firmą, która dołącza do kolarstwa. To jest dobre nie tylko dla naszej ekipy, ale całej dyscypliny. Sam zakończyłem kontrakt z Rensonem, gdyż planowałem ambitny projekt z Lidlem. – powiedział Lefevere.

Sieć supermarketów ma ponad 8000 placówek w 23 europejskich krajach. Belgijski oddział Lidla wspierał wcześniej Lotto-Soudal i sponsorował Flandrię, ale wygląda na to, że jego rola w kolarstwie mocno wzrośnie.

Poprzedni artykułLa Pomme-Marseille chce do drugiej dywizji z triumfatorem Tour de San Luis
Następny artykułAlexis Gougeard otworzył Tour de l’Eurometropole
Menedżer sportu, fotograf. Zajmuje się sprzętem, relacjami na żywo i wiadomościami. Miłośnik wszystkiego co słodkie, w wolnym czasie lubi wyskoczyć na rower żeby poudawać, że poważnie trenuje.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments