fot. Trek-Segafredo

Amerykańska formacja znana do tej pory pod nazwą Trek-Segafredo ma zmienić swoją nazwę na Lidl-Trek. Zmiana, według wstępnych informacji, ma nastąpić przed rozpoczęciem tegorocznej edycji Tour de France. 

Wiadomość o możliwości takiej zmiany podały już takie portale jak: belgijski Het Laatste Nieuws czy włoska La Gazzetta dello Sport. Na tę chwilę ekipa odmówiła komentarza, określając wszelkie wieści związane z nowym sponsorem jako „plotki”. Przekształcenie ma rozpocząć się 1 lipca i poskutkować znacznym zwiększeniem budżetu. Stanowić je będzie wieloletnia umowa, lecz jej długość nie jest na ten moment znana. Najprawdopodobniej mniej więcej w tym okresie poznamy również nowe stroje.

Dla niemieckiej sieci supermarketów nie będzie to debiut w kolarskim świecie. Lidl sponsorował od 2016 do 2021 roku ekipę Patricka Lefevere’a – QuickStep. Dla włoskiego producenta kawy – Segafredo, byłoby to pożegnanie z drużyną po niemal ośmiu latach wspólnych sukcesów. W bieżącym sezonie Trek zwyciężył w siedmiu zawodowych wyścigach, a także znaleźli się na podium Ronde van Vlaanderen.

Poprzedni artykułGiro d’Italia 2023: Jonathan Milan, David Dekker i Remco Evenepoel o 2. etapie
Następny artykułSępy – zapowiedź 3. etapu Giro d’Italia 2023
Student III roku prawa Uniwersytety Łódzkiego. Były kandydat na kolarza z przeszłością w kategoriach juniorskich, obecnie kolarz - amator, pasjonujący się kolarskimi zmaganiami na wszystkich poziomach, od juniorów po World Tour.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments