Przyzwyczajeni do wypatrywania w peletonie Sylwestra Szmyda za pomocą charakterystycznej liquigasowskiej limonki? No to już niedługo prawdopodobnie trzeba będzie wyłapywać inne kolory.

Roberto Amadi, dyrektor Liquigas-Cannondale poinformował dziś o zawarciu umowy z nowym sponsorem strategicznym.

Firmą, która będzie od 1 maja 2012 wspierać jest włoski koncern spożywczy Prontofoods SpA. Prontofoods w swym portfolio ma kilkanaście produktów takich jak kawa, herbata, słodziki i napoje instant. Główną marką handlową jest Ristora i to ta nazwa pojawi się na trykotach zawodników. Jest to początek większej rewolucji ponieważ Liquigas zapowiedział już, że po 8 latach sponsorowania zespołu rozstanie się z Pro Tourem z końcem sezonu. Włoski gigant handlu płynnymi gazami przekazywał grupie około 7 milionów euro rocznie, co stanowiło około 70% budżetu ekipy.

Na szczęście wraz z akwizycją nowego sponsora przyszłość zespołu jest zagwarantowana.

Nowe stroje zostaną oficjalnie zaprezentowane już w najbliższy wtorek i raczej będzie miał czerwone akcenty.

Hardcorowym fanom teraźniejszej kolorystyki radzimy czym prędzej zaopatrzyć się w replikę stroju, za jakiś czas może to być „biały kruk” tytuł może…

Bartek

Poprzedni artykułVideo prezentacja trasy 69 Tour de Pologne 2012 + galeria zdjęć. Tylko u nas!
Następny artykułSkład BDC MarcPol Team na Memoriał Trochanowskiego 2012
Pomysłodawca, założyciel i właściciel naszosie.pl. Z wykształcenia ekonomista, kilkanaście lat zarządzający oddziałami banków. Pracę w „korpo” zakończył w 2013 i wtedy to zdecydował poświęcić się tylko pasji. Na szosie jeździ amatorsko od ponad 20 lat. Mąż i ojciec dwóch synów.
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Rafał
Rafał

Wielka szkoda. Wydaje się, że Liquigas jest od zawsze. Szkoda.