Przyzwyczajeni do wypatrywania w peletonie Sylwestra Szmyda za pomocą charakterystycznej liquigasowskiej limonki? No to już niedługo prawdopodobnie trzeba będzie wyłapywać inne kolory.
Roberto Amadi, dyrektor Liquigas-Cannondale poinformował dziś o zawarciu umowy z nowym sponsorem strategicznym.
Firmą, która będzie od 1 maja 2012 wspierać jest włoski koncern spożywczy Prontofoods SpA. Prontofoods w swym portfolio ma kilkanaście produktów takich jak kawa, herbata, słodziki i napoje instant. Główną marką handlową jest Ristora i to ta nazwa pojawi się na trykotach zawodników. Jest to początek większej rewolucji ponieważ Liquigas zapowiedział już, że po 8 latach sponsorowania zespołu rozstanie się z Pro Tourem z końcem sezonu. Włoski gigant handlu płynnymi gazami przekazywał grupie około 7 milionów euro rocznie, co stanowiło około 70% budżetu ekipy.
Na szczęście wraz z akwizycją nowego sponsora przyszłość zespołu jest zagwarantowana.
Nowe stroje zostaną oficjalnie zaprezentowane już w najbliższy wtorek i raczej będzie miał czerwone akcenty.
Hardcorowym fanom teraźniejszej kolorystyki radzimy czym prędzej zaopatrzyć się w replikę stroju, za jakiś czas może to być „biały kruk” tytuł może…
Bartek
Wielka szkoda. Wydaje się, że Liquigas jest od zawsze. Szkoda.