Właściciel Tour de France – ASO – przyszedł z odsieczą zagrożonemu pozbawieniem sponsora wyścigowi dookoła Katalonii, darując mu jednego ze swoich głównych sponsorów – markę Carrefour.
„Volta a Catalunya jest najważniejszym sportowym wydarzeniem w Katalonii i jednym z najważniejszych w światowym kolarstwie, dlatego Carrefour postanowił obdarzyć ten wyścig wsparciem”, powiedział Jesús Inarejos, dyrektor regionalny Carrefoura w Katalonii.
Udzieleniem pomocy hiszpańskiej „etapówce”, firma ASO po raz kolejny pokazała, że obszar jej kolarskich zainteresowań nie ogranicza się tylko do Francji.
„Jesteśmy dumni, że międzynarodowa firma, jaką jest Carrefour postawiła na nas. To znaczy, że widzi w nas potencjał. Z uwagi na to, że posiadamy prawie stuletnią historię i tworzymy spuściznę światowego kolarstwa, chcemy umocnić naszą pozycję i sprawić, że Volta a Catalunya będzie obowiązkowym przystankiem w kalendarzu World Tour”, powiedział Rubén Peris, dyrektor wyścigu.
Tegoroczna edycja wyścigu dookoła ojczyzny Purito Rodrigueza rozpocznie się 20 marca. Impreza po siedmiu etapach zakończy się w Barcelonie.