Fot. Carrefour

Właściciel Tour de France – ASO – przyszedł z odsieczą zagrożonemu pozbawieniem sponsora wyścigowi dookoła Katalonii, darując mu jednego ze swoich głównych sponsorów – markę Carrefour. 

„Volta a Catalunya jest najważniejszym sportowym wydarzeniem w Katalonii i jednym z najważniejszych w światowym kolarstwie, dlatego Carrefour postanowił obdarzyć ten wyścig wsparciem”, powiedział Jesús Inarejos, dyrektor regionalny Carrefoura w Katalonii.

Udzieleniem pomocy hiszpańskiej „etapówce”, firma ASO po raz kolejny pokazała, że obszar jej kolarskich zainteresowań nie ogranicza się tylko do Francji.

„Jesteśmy dumni, że międzynarodowa firma, jaką jest Carrefour postawiła na nas. To znaczy, że widzi w nas potencjał. Z uwagi na to, że posiadamy prawie stuletnią historię i tworzymy spuściznę światowego kolarstwa, chcemy umocnić naszą pozycję i sprawić, że Volta a Catalunya będzie obowiązkowym przystankiem w kalendarzu World Tour”, powiedział Rubén Peris, dyrektor wyścigu.

Tegoroczna edycja wyścigu dookoła ojczyzny Purito Rodrigueza rozpocznie się 20 marca. Impreza po siedmiu etapach zakończy się w Barcelonie.

Poprzedni artykułChris Froome staje w obronie Dave’a Brailsforda!
Następny artykułPoznaliśmy trasę 25. Bałtyk – Karkonosze Tour
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W kolarstwie szosowym urzeka ją estetyka tej dyscypliny stojąca w opozycji do cierpienia. Amatorsko jeździ na rowerze górskim i szosowym, przejeżdżając kilka tysięcy kilometrów rocznie.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments