Norweska ekipa drugiej dywizji Uno-X Pro Cycling Team kontynuuje swoją medialną ofensywę. Po mocnym promowaniu starych-nowych strojów postacią Alexandra Kristoffa i ogłoszeniu dzikiej karty na Tour de France czy Paryż-Nicea teraz zespół ogłosił, że szuka drugiego sponsora tytularnego.
Ile kosztuje znalezienie się w nazwie Uno-X Pro Cycling Team? Wszystko zostało ogłoszone na filmie, a konkretna kwota wynosi od 4 do 6 milionów euro. Zważywszy na to, że w pakiecie jest teraz potwierdzona promocja sponsora na największych wyścigach świata stawka ta wydaje się nie być przesadzona, acz z drugiej strony zespół bazuje na kolarzach z wyłącznie dwóch krajów, co z pewnością mocno zacieśnia poszukiwania.
Pierwsza skandynawska ekipa w historii, która wystartuje w męskim Tour de France ma w swoim składzie takich zawodników jak Alexander Kristoff, Tobias Halland Johannessen, Kristoffer Halvorsen, Rasmus Tiller czy Anthon Charmig.
New blog post by @sykkelsjefen: "This team is now ready to invite a naming partner into the project" . https://t.co/2nbU9DSe3P
— Uno-X Pro Cycling Team (@UnoXteam) January 6, 2023