Tour de France
fot. Le Tour/A.S.O.

Strava została oficjalnie partnerem Tour de France oraz Tour de France Femmes avec Zwift. Oznacza to, że na to na tej platformie będzie można śledzić wiele dodatkowych informacji na temat najważniejszego wyścigu etapowego na świecie.

Stravę posiada już prawie 100 milionów użytkowników co czyni ją największą społecznością kolarską na świecie. Dziś firma ta ogłosiła dziś trzyletnie partnerstwo z Tour de France i Tour de France Femmes avec Zwift. Długoterminowe partnerstwo umożliwia firmie Strava opracowywanie nowych i wyjątkowych doświadczeń dla globalnej społeczności fanów kolarstwa, byśmy mogli śledzić dane liczbowe i nie tylko na każdym etapie wyścigu.

Po raz pierwszy Tour de France i Tour de France Femmes avec Zwift ożyją w aplikacji Strava z centrum treści poświęconym opowiadaniu historii kolarzy, w którym codzienne mają się pojawiać nowe dane i zdjęcia. Fani będą mogli wejść do segmentów i ponownie przeżyć najlepsze momenty dnia, co ma dodawać im energii i motywować do własnych zajęć sportowych.

Strava od dawna jest ulubioną platformą cyfrową wielu zawodowych kolarzy w peletonie, na której zamieszczają swoje treningi i starty, aby dzielić się z fanami, mediami i globalną społecznością. W 2021 r. 72% kolarzy w Tour de France przesłało swoje dane z wyścigu na Strava, w tym było to 62% zwycięzców etapowych.

Cieszymy się, że możemy długoterminowo zaangażować się w Tour de France i Tour de France Femmes Avec Zwift oraz zapewnić naszej globalnej społeczności sportowców nowy sposób śledzenia akcja kultowych wyścigów wewnątrz Stravy. Jesteśmy zaangażowani w promowanie równości i integracji w sporcie oraz mocno wierzymy i wspieramy przyszłość kobiecego kolarstwa. Tour jest najchętniej oglądanym corocznym wydarzeniem sportowym na świecie, a trzy czwarte peletonu udostępniało swoje dane na Stravie w zeszłym roku. To partnerstwo i przyszłe wydarzenia na Stravie pozwolą większej liczbie kolarzy, w tym kobiecemu peletonowi, nawiązać nowe kontakty z kolarzami z całego świata i zainspirować rowerzystów niezależnie od płci, wieku i miejsca zamieszkania

— opowiada w marketingowym komunikacie Michael Horvath, dyrektor generalny i współzałożyciel Stravy.

guest
1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Marek
Marek

Jak rano nie zarejestruje śniadania na Stravie to cały dzień chodzę głodny 😳