fot. Trek-Segafredo

Marka Segafredo, zajmująca się produkcją kawy, pozostanie jednym ze sponsorów tytularnych męskiej i żeńskiej ekipy WorldTeam, które od kilku lat funkcjonują pod nazwą Trek-Segafredo. Umowa sponsorska została przedłużona do 2023 roku.

Marka Segafredo została jednym ze sponsorów tytularnych zespołu zarządzanego przez Lucę Guercilenę w 2016 roku. W tym czasie ich zawodnicy triumfowali między innymi na etapach Wielkich Tourów, a także w takich wyścigach, jak: Mediolan – San Remo (Jasper Stuyven), Il Lombardia (Bauke Mollema), Strade Bianche (Fabian Cancellara) czy Gandawa – Wevelgem (Mads Pedersen). Ostatnie zwycięstwo ekipa Trek-Segafredo odniosła niespełna tydzień temu, na ostatnim etapie Tour de Hongrie, gdzie najszybszy w sprincie z dużej grupy był Edward Theuns.

Od 2019 roku działa także kobieca ekipa Trek-Segafredo Women, w której skład wchodzą między innymi Ellen van Dijk, Elisa Longo Borghini czy Elizabeth Deignan. Jest to jedna z najlepszych żeńskich drużyn najwyższej dywizji.

W piątek ekipa i włoska marka poinformowały o przedłużeniu współpracy do 2023 roku.

– Jest to świetna współpraca między dwoma wspaniałymi markami i jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że będzie ona kontynuowana. Zawodowe kolarstwo to niesamowity sport, wymagający długoterminowej wizji i właśnie dlatego posiadanie zaangażowanych partnerów spoza sportu, takich jak Segafredo, jest tak ważne dla jego rozwoju. Razem osiągnęliśmy wiele i jestem podekscytowany wspólną przyszłością

– powiedział John Burke, Prezydent Trek Bikes.

Segafredo jest kolejną marką, która w ostatnim czasie potwierdziła pozostanie w kolarstwie na dłużej. Wcześniej uczyniły to między innymi Quick-Step (obecnie Deceuninck – Quick-Step) czy Fenix (Alpecin-Fenix). Ze sponsoringu wycofał się natomiast Deceuninck.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments