fot. Intermarché-Wanty-Gobert

Nowa w gronie drużyn World Tour Intermarché-Wanty-Gobert zaprezentowała odświeżone stroje na sezon 2021. Utrzymano je w tradycyjnej dla zespołu kolorystyce, ale odświeżono projekt. 

We wrześniu Wanty-Gobert kupiła licencję CCC team od firmy Continuum Sports, która do tej pory była jej właścicielem. Tym samym zespół awansował z Pro Touru do World Touru i w sezonie 2021 zaliczy debiut na tym poziomie. Ponadto pozyskano nowego sponsora – właściciela francuskiej sieci supermarketów Intermarché.

– Projekt strojów na sezon 2021 jest sukcesem. Koszulka wygląda świeżo. Projektant oddał naszą lojalność wobec sponsorów, w tym także do naszego nowego partnera, czyli Intermarché. Firma Santic z roku na rok stara się być coraz lepsza, poprawiać nasze stroje także od strony technicznej i także z tej wersji jesteśmy zadowoleni

– powiedział Loïc Vliegen, jeden z zawodników drużyny.

Firma budowlana Wanty oraz Gobert – dostawca materiałów budowlanych – rozpoczynają właśnie ósmy rok współpracy z drużyną. Ich logotypy umieszczono pod napisem Intermarché. Barwy strojów nadal są cytrynowo-biało-niebieskie.

Przed sezonem 2021 drużyna pozyskała kilku nowych zawodników – między innymi zwycięzcę etapowego w Giro d’Italia i hiszpańskiej Vuelcie Reina Taaramäe, górala Louisa Meintjesa oraz trzech zawodników, którzy wcześniej byli częścią CCC: Jonasa Kocha, Georga Zimmermana oraz Jana Hirta.

Poprzedni artykułLilian Calmejane wystartuje w mistrzostwach Francji w przełajach
Następny artykułDiego Rosa celuje w klasyki
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W kolarstwie szosowym urzeka ją estetyka tej dyscypliny stojąca w opozycji do cierpienia. Amatorsko jeździ na rowerze górskim i szosowym, przejeżdżając kilka tysięcy kilometrów rocznie.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments