Nowa w gronie drużyn World Tour Intermarché-Wanty-Gobert zaprezentowała odświeżone stroje na sezon 2021. Utrzymano je w tradycyjnej dla zespołu kolorystyce, ale odświeżono projekt.
We wrześniu Wanty-Gobert kupiła licencję CCC team od firmy Continuum Sports, która do tej pory była jej właścicielem. Tym samym zespół awansował z Pro Touru do World Touru i w sezonie 2021 zaliczy debiut na tym poziomie. Ponadto pozyskano nowego sponsora – właściciela francuskiej sieci supermarketów Intermarché.
– Projekt strojów na sezon 2021 jest sukcesem. Koszulka wygląda świeżo. Projektant oddał naszą lojalność wobec sponsorów, w tym także do naszego nowego partnera, czyli Intermarché. Firma Santic z roku na rok stara się być coraz lepsza, poprawiać nasze stroje także od strony technicznej i także z tej wersji jesteśmy zadowoleni
– powiedział Loïc Vliegen, jeden z zawodników drużyny.
🔵Traditional Colors – A new Design 🟡@LoicVliegen, Baptiste & @kevinvanmelsen shine in their new @SanticCycling kit ✨
– Designed by @stycle_design –
Reactions ⬇
📄 https://t.co/LEALB6m6vB #IWG pic.twitter.com/oaK7ecBz0e— Intermarché-Wanty-Gobert (@IntermarcheWG) January 7, 2021
Firma budowlana Wanty oraz Gobert – dostawca materiałów budowlanych – rozpoczynają właśnie ósmy rok współpracy z drużyną. Ich logotypy umieszczono pod napisem Intermarché. Barwy strojów nadal są cytrynowo-biało-niebieskie.
Przed sezonem 2021 drużyna pozyskała kilku nowych zawodników – między innymi zwycięzcę etapowego w Giro d’Italia i hiszpańskiej Vuelcie Reina Taaramäe, górala Louisa Meintjesa oraz trzech zawodników, którzy wcześniej byli częścią CCC: Jonasa Kocha, Georga Zimmermana oraz Jana Hirta.