fot. AG2R

Drużyna Vincenta Lavenu, której od 2021 roku drugim sponsorem tytularnym będzie francuska marka samochodów Citroën, pokazała nowe stroje. AG2R pozostaje przy biało-brązowych barwach, ale znaczącą zmianę stanowią duże napisy na froncie koszulki. 

Powstawanie projektu koszulki trwało pięć miesięcy. Intencją producenta strojów, kierownictwa drużyny oraz nowego sponsora tytularnego było zaznaczenie nowego rozdziału, jaki wraz z początkiem sezonu 2021 otworzy francuski skład.

– To koszulka jednoczy całą naszą drużynę, od kolarzy, po członków obsługi i kierownictwo. Jestem bardzo zadowolony z rezultatów naszej pracy. Nasze elementy graficzne ewoluują, ale trzon projektu pozostaje niezmienny. Nie mogę się doczekać aż zobaczę naszych kolarzy ścigających się w tych koszulkach

– powiedział Vincent Lavenu, zaś Laurent Barria, dyrektor ds. marketingowych i komunikacji w Citroënie, dodaje:

– Dla drużyny AG2R Citroën rozpoczyna się nowa historia, a ta koszulka jest aktem założycielskim naszej współpracy. Projekt graficzny oraz duże napisy odzwierciedlają naszą ambicję bycia widocznymi na międzynarodowych szosach.

fot. AG2R La Mondiale

Tak, jak powiedział Vincent Lavenu, projekt koszulki został utrzymany w biało-brązowych barwach, czyli tych które identyfikują zespół AG2R od lat. Na lewym ramieniu znalazł się brązowy napis napis AG2R La Mondiale, zaś na prawym czerwony Citroën, który dodatkowo widnieje na lewej części kołnierzyka.

Mocno w oczy rzucają się duże i pogrubione napisy nazwy sponsorów, a zwłaszcza Citroëna, które na nowych strojach widnieją w kolorze czerwonym. “Spokojniejsze” są spodenki, które na boku mają nazwę francuskiego producenta samochodów i małe logotypy pozostałych partnerów jak na przykład BMC.

fot. AG2R La Mondiale