Fot. hansgrohe

Kilka dni temu wraz z firmą Hansgrohe, sponsorem drużyny Rafała Majki i Petera Sagana, zorganizowaliśmy konkurs. Dziś wytypowaliśmy zwycięzców.

Hansgrohe to międzynarodowe przedsiębiorstwo wraz z takimi markami jak hansgrohe i AXOR, które na całym świecie jest synonimem produktów wysokiej jakości, o niezwykłym wzornictwie, a także przyszłościowych rozwiązań łazienkowych oraz ekologicznych technik sanitarnych. Hansgrohe to firma z tradycjami. Jej historia ma już ponad 100 lat. W Polsce firma ma swoją siedzibę i ekspozycję w warszawskiej Hali Koszyki.

Aby wziąć udział w konkursie, należało wytypować miejsce Rafała Majki na 19 etapie Tour de France oraz opisać swój wymarzony strumień prysznicowy.

Prawidłowych odpowiedzi udzielili (5 miejsce Rafała Majki):

  1. Przemysław Stefaniak – I nagroda – koszulka kolarska BORA-hansgrohe oraz główka prysznicowa hansgrohe – Raindance Select S z nowym strumieniem PowderRain.
  2. Katarzyna Werłos – II nagroda główka prysznicowa hansgrohe – Raindance Select S z nowym strumieniem PowderRain.
  3. Maciej Patela – III nagroda – główka prysznicowa hansgrohe – Raindance Select S z nowym strumieniem PowderRain

Wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za udział, zwycięzcom gratulujemy. Skontaktujemy się w nimi drogą mailową.

 

Poprzedni artykułJonas Vingegaard nowym kolarzem LottoNL-Jumbo
Następny artykułClasica San Sebastian 2018: Nieve oraz Impey na czele Mitchelton-Scott
Pomysłodawca, założyciel i właściciel naszosie.pl. Z wykształcenia ekonomista, kilkanaście lat zarządzający oddziałami banków. Pracę w „korpo” zakończył w 2013 i wtedy to zdecydował poświęcić się tylko pasji. Na szosie jeździ amatorsko od ponad 20 lat. Mąż i ojciec dwóch synów.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments