fot. Michał Kapusta / naszosie.pl

Afrykańska ekipa WorldTour współpracuje z kanadyjskim producentem od początku swojej przygody w najwyższej dywizji.

Model R5 powstał przed 100. edycją Giro d’Italia. Rower jest najlżejszym i najsztywniejszym w gamie Cervelo. Drużyna z RPA korzysta z wersji wyposażonej w najwyższy osprzęt Shimano Dura-Ace Di2 R9100;

fot. Michał Kapusta / naszosie.pl

„pozasystemowa” jest jedynie korba – ta jest dziełem firmy Rotor (model 2INpower z pomiarem mocy i karbonowymi zębatkami Qarbon).

fot. Michał Kapusta / naszosie.pl

Za koła oraz kokpit odpowiada firma ENVE. Koła – SES 3.4 – ważą 1372g i mają bardzo szeroką obręcz (29mm na zewnętrznej części). Przednie koło ma stożek o wysokości 38mm, a tylne 42mm. Wystarczająco, by poprawić aerodynamikę nie dokładając wagi oraz nie psując prowadzenia przy bocznym wietrze. Mechanicy przykleili na nie szytki Continental Competition ProLTD.

fot. Michał Kapusta / naszosie.pl

Kolarze Dimension Data korzystają z dość rzadko spotykanych siodełek firmy Astute z karbonowymi częściami.

fot. Michał Kapusta / naszosie.pl

Opisywane Cervelo R5 uzupełniają bardzo ciekawe kolorystyczne szczegóły…

Zielone piasty:

fot. Michał Kapusta / naszosie.pl

Czy złoty łańcuch:

fot. Michał Kapusta / naszosie.pl
Poprzedni artykułRanking WorldTour: Sagan prowadzi, Kwiatkowski 18
Następny artykułBettiol przez kontuzję nie pojedzie Giro d’Italia
Menedżer sportu, fotograf. Zajmuje się sprzętem, relacjami na żywo i wiadomościami. Miłośnik wszystkiego co słodkie, w wolnym czasie lubi wyskoczyć na rower żeby poudawać, że poważnie trenuje.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments