Michał Kapusta / naszosie.pl

CCC Sprandi Polkowice na rowerach włoskiej firmy jeździ już czwarty sezon.

Guerciotti Eclipse 64-14 jest specjalnie przygotowaną wersją roweru. Rama wykonana z najwyższej jakości włókien węglowych waży 970g. Tylna część ramy ozdobiona jest ornamentem upamiętniającym 50. urodziny marki.

50 lat

Kokpit jest autorstwa firmy Deda Elementi – zarówno mostek jak i kierownica to model Zero100. Sztyca siodełka również pochodzi od tego samego producenta – model Superzero.

kierownica

Siodełko zapewniające odpowiedni komfort to z kolei Selle Italia Flite Team Edition. Wyraźnie widoczny jest włoski kierunek w sprzęcie CCC Sprandi Polkowice.

siodło

Żeby trochę „odskoczyć” od Półwyspu Apenińskiego, zajmiemy się napędem. Japończycy z Shimano przygotowują dla CCC Sprandi Polkowice swoją najmocniejszą grupę – Dura-Ace Di2. Płynne działanie, bardzo szybka zmiana biegów i precyzja – na najwyższym poziomie nie pomija się żadnych szczegółów.

dura ace di2 przódklamka

Żeby uzyskać jak najlepsze efekty treningu warto zainwestować w pomiar mocy. „Pomarańczowi” wzięli przykład z Team Sky i zdecydowali się na firmę Stages. Chociaż ramię wydaje się być normalnym modelem Dura-Ace, to obecność urządzeń zdradza małe, niebieskie logo.

stages

Koła, z których korzysta CCC Sprandi Polkowice są produkowane przez… włoską firmę z prawie 50-letnim doświadczeniem. Ursus brzmi dość „twardo”, ale w końcu sztywność w kołach zawsze wskazana.

koła

Element bezpieczeństwa – hamulce – są dziełem firmy TRP i sprawdzają się znakomicie.

hamulec

Przy okazji wyścigu Bałtyk-Karkonosze mieliśmy okazję krótko „potestować” sprzęt CCC Sprandi Polkowice. Przejażdżka sprawiła, że ciężko było wrócić do swojego codziennego roweru…

Poprzedni artykułZapowiedź pierwszego dnia Mistrzostw Polski
Następny artykułPierwsze oficjalne składy na Tour de France 2016
Menedżer sportu, fotograf. Zajmuje się sprzętem, relacjami na żywo i wiadomościami. Miłośnik wszystkiego co słodkie, w wolnym czasie lubi wyskoczyć na rower żeby poudawać, że poważnie trenuje.
Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Olo
Olo

Chłopaki mają taki sprzęt, a są jedynie tłem w międzynarodowym peletonie. Wielka szkoda.
Na lokalnym podwórku są niemal bezkonkurencyjni ale to zrozumiałe bo tylko Verva AciveJet ma podobne środki. W międzynarodowych wyścigach ich taktyka sprowadza sie do pokazania sie w ucieczce i dowiezieniu Rebelina możliwie blisko pierwszej dziesiątki. Ciekawe jakie sa plany CCC na przyszłość bo Rebelin wiecznie jeździł nie będzie. Stefan Schumacher i Grega Bole już odeszli ale może to i lepiej.

sopek
sopek

Zobacz co wyprawiali na Td”Suisse!
Paterski 3 na etapie, De la Parta w czołówce i meldował się w 10 na bardzo trudnych etapach.