Michał Kapusta / naszosie.pl

CCC Sprandi Polkowice na rowerach włoskiej firmy jeździ już czwarty sezon.

Guerciotti Eclipse 64-14 jest specjalnie przygotowaną wersją roweru. Rama wykonana z najwyższej jakości włókien węglowych waży 970g. Tylna część ramy ozdobiona jest ornamentem upamiętniającym 50. urodziny marki.

50 lat

Kokpit jest autorstwa firmy Deda Elementi – zarówno mostek jak i kierownica to model Zero100. Sztyca siodełka również pochodzi od tego samego producenta – model Superzero.

kierownica

Siodełko zapewniające odpowiedni komfort to z kolei Selle Italia Flite Team Edition. Wyraźnie widoczny jest włoski kierunek w sprzęcie CCC Sprandi Polkowice.

siodło

Żeby trochę “odskoczyć” od Półwyspu Apenińskiego, zajmiemy się napędem. Japończycy z Shimano przygotowują dla CCC Sprandi Polkowice swoją najmocniejszą grupę – Dura-Ace Di2. Płynne działanie, bardzo szybka zmiana biegów i precyzja – na najwyższym poziomie nie pomija się żadnych szczegółów.

dura ace di2 przódklamka

Żeby uzyskać jak najlepsze efekty treningu warto zainwestować w pomiar mocy. “Pomarańczowi” wzięli przykład z Team Sky i zdecydowali się na firmę Stages. Chociaż ramię wydaje się być normalnym modelem Dura-Ace, to obecność urządzeń zdradza małe, niebieskie logo.

stages

Koła, z których korzysta CCC Sprandi Polkowice są produkowane przez… włoską firmę z prawie 50-letnim doświadczeniem. Ursus brzmi dość “twardo”, ale w końcu sztywność w kołach zawsze wskazana.

koła

Element bezpieczeństwa – hamulce – są dziełem firmy TRP i sprawdzają się znakomicie.

hamulec

Przy okazji wyścigu Bałtyk-Karkonosze mieliśmy okazję krótko “potestować” sprzęt CCC Sprandi Polkowice. Przejażdżka sprawiła, że ciężko było wrócić do swojego codziennego roweru…