fot. Getty Images Sport

Zwift poszerza swoje inwestycje w kobiece kolarstwo, tym razem największa platforma do treningów online staje się sponsorem tytularnym wyścigu Paryż-Roubaix kobiet. Podpisana została czteroletnia umowa, obejmująca także kobiece Tour de France, które już w minionym sezonie było wspierane przez amerykańską platformę.

Tegoroczna edycja „Piekła Północy” dla Pań odbędzie się 16 kwietnia, będzie to druga taka impreza w historii. Pierwszą triumfatorką była Brytyjka – Elizabeth Deignan. Dzisiejsze ogłoszenie znacznie zacieśnia współpracę między Zwiftem a A.S.O. i stanowi kolejny milowy krok w odpowiednim kierunku rozwoju kobiecego kolarstwa. O nawiązaniu współpracy wypowiedziały się znane zawodniczki, w tym między innymi Katarzyna Niewiadoma, oto co Polka myśli o tej inicjatywie:

Wspaniale widzieć, że tak duża firma, jak Zwift inwestuje w nasz sport. Umożliwiają nam ściganie się w najbardziej prestiżowych imprezach. Kobiece Paryż-Roubaix to wyjątkowy wyścig, który zawsze będzie spełniał oczekiwania kibiców.

Swoje zdanie wyraziła także zawodniczka Jumbo-Visma – Coryn Labecki:

Udowodniłyśmy już, iż Paryż-Roubaix w naszym wykonaniu to wyścig na tyle widowiskowy, że nie można go ominąć. Fantastycznie jest mieć wsparcie takiej firmy, jak Zwift po naszej stronie. Ta zwiększona ekspozycja pozwoli nam zapewnić emocje i dramaturgię jeszcze większej ilości osób niż kiedykolwiek wcześniej.

Zarówno strona organizatora, jak i przedstawiciele platformy Zwift są bardzo szczęśliwi z nawiązanej współpracy. Oby prowadziło to do jak największej promocji kolarstwa w wykonaniu Pań, które często potrafi być równie widowiskowe co rywalizacja Panów.

guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments