fot. Wout Beel/Deceuninck-Quick-Step

W Wielkanoc 4 kwietnia kolarze zespołu kierowanego przez Patricka Lefevere’a po raz kolejny wystartują w wyścigu Ronde van Vlaanderen pod nazwą Elegant-Quick-Step.

Elegant jest to marka okien produkowanych przez firmę Deceuninck, czyli głównego sponsora belgijskiej ekipy. Podobna promocja swojego brandu miała już miejsce w październiku 2020 roku, gdy podczas właśnie wyścigu „Dookoła Flandrii” kolarze ekipy kierowanej przez Patricka Lefevere’a startowali w odświeżonych barwach Elegant-Quick-Step.

Elegant jest to wyjątkowy projekt ramy okiennej, który w tym roku możemy doskonale wyeksponować na naszej kultowej niebieskiej koszulce. Julian Alaphilippe zaprezentuje elegancką koszulkę mistrza świata UCI Elegant-Quick-Step po raz drugi w przeciągu pięciu miesięcy. Ważne jest, aby nadal się wzajemnie wspierać, szczególnie w tych dziwnych czasach. Mamy nadzieję na jak najlepszy wynik w niedzielę i mamy nadzieję, że ta koszulka przyniesie nam trochę szczęścia podczas wyścigu

– powiedział generalny menedżer zespołu Deceuninck-Quick-Step, Patrick Lefevere.

Poprzedni artykułCo z przyszłością Petera Sagana?
Następny artykułItzulia 2021: Organizatorzy proszą kibiców o pozostanie w domach
Kolarstwem interesuje się od ponad 6 lat. Obecny student Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Amatorsko jeździ na rowerze szosowym. Od 2014 roku nie wyobraża sobie wakacji spędzonych gdzieś indziej niż przy trasie Tour de Pologne.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments