Jak informowaliśmy nie tak dawno, drużyna Mazowsze Serce Polski zamknęła skład na nadchodzący sezon. Od strony personalnej wszystkie karty zostały odkryte, a powoli rozjaśniają się również kwestie techniczne.

Ekipa Dariusza Banaszka w nadchodzącym sezonie będzie się ścigać na Trek Madone SLR 7. Adrian Kurek i Paweł Bernas będą podczas wyścigów w 2020 roku korzystać z tej samej ramy co Mistrz Świata – Mads Pedersen, która wykonana jest z włókna węglowego OCLV serii 700.

Prace nad projektem Optimum Compaction, Low Void (OCLV) trwają od 1992 roku, kiedy to Trek po raz pierwszy zaprezentował światu swoją karbonową ramę. Już w tamtych czasach włókno węglowe wykorzystywane przez amerykańskiego producenta rowerów przewyższało standardy przemysłu kosmicznego.

Siódemka z rodziny Madone to rower lekki i szybki, który gwarantuje płynną jazdę. Ta szosówka wykorzystuje oprócz aerodynamicznej ramy, również regulowany rozdzielacz IsoSpeed, dbający o znakomite pochłanianie wstrząsów. Ten model ma do zaoferowania również hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniające pełną kontrolę bez względu na warunki atmosferyczne.

Za niezawodną zmianę przełożeń odpowiedzialna będzie elektroniczna grupa Shimano Ultegra Di2. Zawodnicy będą mieć do dyspozycji podzespoły od japońskiego giganta, dzięki którym szybko i skutecznie zmienią przełożenia.

Cała grupa wizualnie prezentuje się fantastycznie i będzie świetnym dopełnieniem jednej z najpiękniejszych ram na rynku. Mazowsze Serce Polski praktycznie miało do wyboru tylko jeden kolor malowania ramy. Nic tak nie pasuje do nazwy tej drużyny jak soczysta czerwień z białymi akcentami. Rower praktycznie w całości mieni się kolorem nazwanym przez producenta Viper Red, a trekowa biel detali nadaje całemu wizerunkowi patriotyczny, nawiązujący do nazwy charakter.