fot. Roompot - Charles / K. Ramon

Bardzo złe informacje napływają z Holandii. Wszystko wskazuje na to, iż firma Rompoot wycofa się ze sponsoringu drużyny drugiej dywizji.

Roompot był sponsorem holenderskiego teamu na zapleczu wielkiego kolarstwa od 2015 roku. W tym czasie przez ekipę przeszło co najmniej kilku bardzo solidnych kolarzy, takich jak m.in. Pieter Weening, Lars Boom, Boy van Poppel czy Taco van der Hoorn. Co więcej, ubiegłej zimy zespół połączył się z teamem Verandas Willems, co bardzo nie spodobało się Woutowi van Aertowi, który przez kilka miesięcy walczył z poprzednim pracodawcą.

Niestety nawet fuzja nie dała za wiele. Po sezonie 2019 Rompoot wycofuje się bowiem ze sponsorowania zespołu, o czym firma sama poinformowała.

Nasza decyzja nie jest w żaden sposób związana z wynikami zespołu. Nasza współpraca od 2015 roku była bowiem bardzo owocna. Wiedzieliśmy jednak, że od przyszłego sezonu biznesowy obraz kolarstwa mocno się zmienia, a my nie będziemy w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom, w szczególności zawodników. Liczymy, że zespół szybko znajdzie lepsze wsparcie, które zapewni mu byt w kolejnych latach

– czytamy w oficjalnym komunikacie.

Na szczęście w całym zamieszaniu jest też jedna, dobra informacja. Wszystko wskazuje na to, że z zespołem pozostanie drugi sponsor – Charles.

Poprzedni artykułTour de France 2019: Przed telewizorami zasiada więcej ludzi niż w ubiegłym roku
Następny artykułTour de France 2019: Matteo Trentin zwyciężył w Gap
Dziennikarz z wykształcenia i pasji. Oprócz kolarstwa kocha żużel, o którym pisze na portalu speedwaynews.pl. W wolnych chwilach bawi się w tłumacza, amatorsko jeździ i do późnych godzin nocnych gra półzawodowo w CS:GO.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments