Niedawno informowaliśmy o końcu działalności kobiecej grupy Velocio – SRAM. Przyszłość ekipy zaczyna jednak nabierać kolorów po tym, jak nowym sponsorem została niemiecka marka rowerów Canyon.

Nowy sponsor będzie widniał jako nazwa drużyny od 2016 roku. Dyrektor sportowy grupy – Ronny Lauke, szybko poradził sobie ze znalezieniem nowego sponsora, a dzięki temu znaczna część sztabu i zawodniczek ma zagwarantowane kontrakty na przyszły rok.

„W Canyonie nie działamy połowicznie, a w Ronny [Lauke] to dla nas idealny partner. Zbudował drużynę od podstaw i w ciągu paru lat wprowadził ją do światowej elity. Wierzymy w tę współpracę, liczymy na mnóstwo sukcesów i z nadziejami patrzymy na przyszłoroczne Igrzyska Olimpijskie w Rio.”

– tak sprawę komentuje dyrektor marki Canyon Frank Aldorf.

Wydawać się mogło, że rozpad jednej z czołowych drużyn w kobiecym peletonie osłabi jego wizerunek. Jednak wejście tak dużej marki, jaką jest Canyon do kolarstwa kobiet, w dodatku jako sponsor tytularny grupy, pokazuje, że kobiece ściganie ma się coraz lepiej i umacnia swoją pozycję.

Źródło: cyclingtips.com.au

Poprzedni artykułŻywienie w sporcie
Następny artykułRafał Majka liderem Tinkoff-Saxo na Vuelta a Espana!
Licencjat politologii na UAM, pracuje w sklepie rowerowym, półamatorsko jeździ rowerem. Za gadanie o dwóch kółkach chcą go wyrzucić z domu. Jeśli już nie zajmuje się rowerami, to marnuje czas na graniu w Fifę. W trakcie Tour de Pologne zazwyczaj jest na Woodstocku.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments