Jedną z firm współpracujących z 67. Tour de Pologne UCI ProTour jest Cinema City, gdzie na ekranach kin widzowie mogą obejrzeć zwiastun tegorocznej edycji wyścigu. Rozmowa z Dyrektor Marketingu i PR Cinema City Poland Sp. z o.o. Panią Iwona Kuźnik.

– Jak długo trwa współpraca Cinema City z firmą Czesława Langa przy Tour de Pologne?

– Drogi Cinema City i Tour de Pologne spotkały się w 2007 roku i od tego czasu nasza współpraca układa się znakomicie. Jako partner mediowy jesteśmy dumni, że możemy pracować przy tak prestiżowym projekcie.

– W jaki sposób marka Tour de Pologne, która jest bardzo rozpoznawalna w Polsce, jest przez Państwa prezentowana?

– Cinema City jako patron mediowy zajmuje się dotarciem z informacją o wydarzeniu z wykorzystaniem dostępnych w kinie kanałów komunikacji marketingowej. W 2010 Spot reklamowy Tour de Pologne obecny jest  we wszystkich naszych 28 kinach w całej Polsce przez okres 5 tygodni od 2.07.2010 – 5.08.2010.

– Jaka liczby Państwa widzów zobaczy zwiastun 67. Tour de Pologne UCI ProTour?

– W naszych kinach do końca kampanii spot obejrzy ponad 1,5 mln widzów.

– Ile trwa kampania przed wyścigiem i w ilu miastach Polski jest prezentowana?

– W 2010 Spot reklamowy Tour de Pologne obecny jest  we wszystkich naszych 28 kinach w całej Polsce przez okres 5 tygodni od 2.07.2010 – 5.08.2010. Jesteśmy razem w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Bydgoszczy, Toruniu, Wrocławiu, Lublinie, Bielsku Białej, Katowicach, Sosnowcu, Rybniku, Rudzie Śląskiej, Częstochowie, Gliwicach, Krakowie i Zielonej Górze.

– Jak to się stało, że Cinema City i organizatorzy Tour de Pologne rozpoczęli tę współpracę?

– Wyścig Tour de Pologne zawsze fascynował Polaków, jednak zmiany w sposobie spędzania czasu wolnego uczyniły z niego sport nie tylko dla profesjonalistów, ale również dla całej rzeszy młodych ludzi, którzy chcą żyć aktywnie. Wierzymy, że w przypadku naszych klientów, którzy również są ludźmi aktywnymi i chętnymi do spędzania czasu wolnego w sposób przemyślany, zainteresowanie Tour de Pologne jest ogromne. Dlatego też chcemy być z nimi w tych chwilach, w których oni się dobrze bawią.

– Czy w związku ze współpracą przy jednym z największych wyścigów kolarskich na świecie, pracownicy Waszej firmy w jakiś sposób utożsamiają się w TdP? Może wystartują w Tour de Pologne Amatorów?

– W 2010 roku będziemy mieli swoich trzech reprezentantów w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. Jesteśmy z nich bardzo dumni, gdyż wiemy że to ogromne wyzwanie. Chłopcy już się przygotowują i trzymamy za nich kciuki.

– Jakie nowości filmowe, promocje proponuje Cimena City swoim klientom, szczególnie teraz w okresie wakacyjnym?

– Cinema City już od wielu lat przygotowuje letnie promocje dla swoich widzów. W tym roku jest to kolejna odsłona Filmowego Pościgu Lata, który razem z nami pozwoli klientom ścigać najlepszych i najlepsze nagrody na www.kinograj.cinema-city.pl.

(Biuro Prasowe LangTeam)