53 zwycięstwa podczas 3 lat współpracy – tak wygląda bilans Intermarché w zawodowym peletonie. Sieć marketów pozostaje na dłużej głównym sponsorem belgijskiej ekipy zarządzanej przez Jean-François Bourlart.
Międzynarodowa firma należąca do grupy Les Mousquetaires posiada oddziały w dziewięciu różnych krajach, w tym we Francji, Belgii czy Polsce i w sumie posiada kilka tysięcy marketów. Kibiców kolarstwa bardziej interesuje jednak jej wkład w ten sport, a ten będzie kontynuowany na kolejne lata. Choć w komunikacie nie ogłoszono długości umowy to po wypowiedziach można wnioskować, że kontrakt jest wieloletni.
Z przyjemnością ogłaszamy przedłużenie naszej współpracy z Intermarché jako partnerem tytularnym. Razem osiągnęliśmy wyżyny, dzieląc wspólne wartości i skupiając się na tym, co najważniejsze. Mamy tę samą ambicję, aby rozwijać się krok po kroku. Dla nich przejawiło się to ostatnio m.in. w podwojeniu liczby supermarketów Intermarché w Belgii, dla nas w ramach rozwoju naszych struktur i zbudowaniu developmentu. Jestem przekonany, że ta rozszerzona współpraca pozwoli nam umocnić nasze miejsce w World Tourze. Razem przeżyjemy piękne lata i wiele niezapomnianych chwil
— podkreślał Jean-François Bourlart.
Niedawno mogli Państwo przeczytać nasze predykcje dotyczące siły składu Intermarché – Wanty na sezon 2024. Zespół z odnowionym sponsoringiem z pewnością będzie chciał nawiązać do swoich największych sukcesów, w tym wygranych w Gandawa-Wevelgem, po 3 etapów Giro d’Italia i La Vuelta a España, odcinków Critérium du Dauphiné, Tour de Suisse, Tour de Pologne czy Renewi Tour, a także wielu innych wysokich lokat i pomniejszych triumfów.
We are delighted to announce the partnership extension with Intermarché 🤩
Our team will race in 2024 with the name INTERMARCHÉ-WANTY 🙌
Read more ➡️ https://t.co/5fob9cWBvy pic.twitter.com/E6ZbRGccPj
— Intermarché-Circus-Wanty (@IntermarcheCW) December 12, 2023