Tegoroczna przerwa międzysezonowa obfituje nie tylko w ciekawe transfery, ale i zmiany sprzętowe w wielu ekipach. Kolejną, która ogłosiła swojego nowego partnera, jest TotalEnergies. Francuska grupa przesiądzie się z rowerów Specialized na te marki ENVE.
Wraz z odejściem Petera Sagana z Pro Teamem z Francji pożegnała się słynna marka Specialized. TotalEnergies stanęło zatem przed koniecznością znalezienia nowego partnera sprzętowego, a ostateczny wybór padł na ENVE – producenta dotychczas znanego głównie z dostarczania kół do zawodowego peletonu. Z usług tej firmy korzystały m.in. takie ekipy jak UAE Team Emirates czy EOLO-Kometa.
Znaliśmy już ich koła, określane jako najlepsze na świecie i bardzo nas zaciekawiła perspektywa szerszej współpracy. Październik był pełen rozmów z inżynierami w siedzibie zespołu. Nasi mechanicy i kolarze byli pod wrażeniem szybkości sprzętu produkowanego przez ENVE. Testy przeprowadzone przez naszych zawodników wypadły więcej niż pozytywnie i wszyscy jednomyślnie uznali, że to będzie krok w przód dla naszego zespołu
— powiedział Jean-René Bernaudeau, menadżer TotalEnergies.
To oznacza, że na rowerach marki ENVE zobaczymy takich kolarzy jak Pierre Latour, Julien Simon, Anthony Turgis, Alexis Vuillermoz, Dries Van Gestel czy Jason Tesson. Na ten moment skład francuskiej grupy zawiera 23 kolarzy, można zatem spodziewać się jeszcze jakiś ruchów w jej wykonaniu.
Le Team TotalEnergies est ravi d'officialiser sa collaboration avec la marque ENVE en tant que nouveau partenaire cycle.
Ce partenariat entre nos deux entités permettra au modèle Melee d'équiper l'ensemble des coureurs du Team TotalEnergies pour les 2 prochaines saisons. 🤝
— Team TotalEnergies (@TeamTotalEnrg) December 5, 2023
Chyba będzie trzeba powołać komisję śledczą bo podobno van rysel jest najszybszy;)
Inżyniery takie zagadane w tym protourze, że aż strach.Wszystko ugadujemy na długich rozmowach.Droga redakcjo, zamiast przepisywać marketingowe głupoty, skup się na istocie sprawy.
@Jose Jimenez zdania ekspertów są podzielone 🙂
@Albert I tak końcowe zdanie będą mieli palanci z gassow na karbonowych trekach sponsorowanych przez pieniądze z firmy tatusiów. Oni już od tylu lat wiedza, ze najbardziej istotnym elementem wpływającym na szybkość roweru jest jego cena.