fot. Naszosie

InPost, lider usług logistycznych dla e-commerce, został Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa. Firma wesprze reprezentację Polski między innymi podczas zbliżających się Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow.

W sporcie szukamy tego, co wartościowe, wyjątkowe i świeże, dlatego
zaangażowaliśmy się w strategiczne wsparcie polskiego kolarstwa. To
dyscyplina, która ma bardzo duży potencjał rozwoju. Rower to też przyjazny
środowisku sposób transportu, co koresponduje z naszym konsekwentnym
proekologicznym podejściem i dążeniem do minimalizowania śladu węglowego.
Jako InPost, wesprzemy reprezentantów Polski rywalizujących na
najważniejszych międzynarodowych wyścigach, ale będziemy też rozwijać
młode talenty w drodze na kolarski szczyt. Współpracę z Polskim Związkiem
Kolarskim wykorzystamy również na polu biznesowym jako efektywną platformę
do prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych, budujących
świadomość oraz pożądany wizerunek marki

– mówi Izabela Karolczyk Szafrańska, Chief Marketing Officer Grupy InPost.

InPost rozpoczyna współpracę z Fundacją Wspierania Polskiego Kolarstwa. Logotyp marki do końca 2023 roku będzie eksponowany na odzieży startowej szosowej kadry narodowej oraz samochodach reprezentacji, podczas zbliżającego się Tour de Pologne i sierpniowych mistrzostw świata w Glasgow. Firma będzie ponadto sponsorem prestiżowego Grand Prix Poland na torze. InPost będzie korzystał z logotypu kompozytowego oraz wizerunku grupowego reprezentantów Polski, w tym Rafała Majki czy Michała Kwiatkowskiego – mistrza świata i zwycięzcy jednego z etapów tegorocznego Tour de France. Marka znajdzie się też na ściankach konferencyjnych i materiałach promocyjnych Polskiego Związku Kolarskiego dystrybuowanych w Internecie.

Wsparcie kolarstwa to kolejny krok w naszym zaangażowaniu w polski sport jako europejskiego lidera usług logistycznych dla e-commerce. InPost w zeszłym roku rozpoczął współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Od lat tworzy też InPost Sport Team, do którego należą wybitni lekkoatleci: Konrad Bukowiecki, Marcin Krukowski, Roch Krukowski, Robert Urbanek i Wojciech Nowicki oraz Weronika Baszak, a także judoczka Aleksandra Kowalewska. Teraz InPost w drodze do celu będzie towarzyszyć także polskim kolarzom.

Według badań Głównego Urzędu Statystycznego jazda na rowerze jest najczęściej wybieraną aktywnością sportową przez Polaków. Dane GUS wskazują, że blisko 80% gospodarstw domowych w kraju jest wyposażonych w rower. Kolarstwo z roku na rok zyskuje na popularności, a rowery stały się manifestem nowego, świadomego stylu życia. Jednocześnie, dzięki regularnym transmisjom telewizyjnym prestiżowych międzynarodowych wyścigów kolarskich – takich jak Tour de France czy Tour de Pologne – dyscyplina ma miliony fanów w Polsce i na świecie.

Cieszymy się, że InPost dostrzegł ogromny potencjał polskiego kolarstwa. To
dla nas zaszczyt i powód do dumy. Współpraca z tak cenionym partnerem to
ogromny krok dla postępu oraz nowego otwarcia w polskim kolarstwie. Dzięki
naszej Fundacji zaangażowanej w tę współpracę będziemy mogli bezpośrednio
wspierać kolarzy na każdym etapie ich rozwoju i kultywować rowerowe tradycje
wśród amatorów

– mówi Rafał Makowski, prezes Polskiego Związku Kolarskiego.

Strategiczna współpraca InPost i Polskiego Kolarstwa rozpoczyna się w wyjątkowym momencie. Przed reprezentantami Polski szczególnie intensywny czas. Już 28 lipca rozpocznie się Tour de Pologne, w którym biało-czerwoni pojadą z logotypem InPost na odzieży startowej. A 5 sierpnia kadrowicze rozpoczną zmagania na mistrzostwach świata w Glasgow.

O InPost

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® oznaczone żółto-czarnym logo pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast. Dziś sieć urządzeń Paczkomat® InPost jest największą i najwygodniejszą automatyczną siecią odbioru i nadawania przesyłek w Europie – to łącznie niemal 28 tysięcy nowoczesnych urządzeń, z czego już ponad 19 tysięcy w Polsce. InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40 000 esprzedawców. Tylko w roku 2022 firma w ramach usług kurierskich i do urządzeń Paczkomat® obsłużyła 744,9 milionów przesyłek.
Od samego początku ambicją Rafała Brzoski było wyjście daleko poza granice kraju i stworzenie największego sukcesu biznesowego Polski na arenie europejskiej. Usługi InPost są dziś dostępne także dla klientów w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugali i krajach Beneluxu. W lipcu 2021 roku InPost przejął za 513 mln euro francuskiego potentata logistycznego Mondial Relay, co było największą polską prywatną inwestycją zagraniczną. Wejście firmy w 2021 roku na giełdę EURONEXT-Amsterdam było największym debiutem europejskiej spółki technologicznej w historii kontynentu.
Paczkomat® InPost zapewnia konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostawdla handlu elektronicznego – dostawa do urządzeń Paczkomat® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce.

Więcej informacji na: www.inpost.pl

Poprzedni artykułEYOF 2023: Maria Okrucińska z brązem Olimpijskiego Festiwalu Młodzieży Europy!
Następny artykułCzech Tour 2023: Itamar Einhorn z sukcesem nie tylko w Polsce
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments