fot. Bigla Pro Cycling

Już nie biała z dodatkiem niebieskich akcentów jak w poprzednich latach, a czarno-turkusowa będzie koszulka drużyny Bigla Pro Cycling, której liderką jest Dunka Cecilie Uttrup Ludwig.

Ta znacząca zmiana barw wiąże się z tym, że po poprzednim sezonie końca dobiegła czteroletnia współpraca z drużyny z producentem rowerów Cervélo, którego zastąpiła nowozelandzka firma Chapter2.

Nowy trykot zaprojektowała szkocka marka Endura, która współpracowała już z Biglą. To co od razu rzuca się w oczy to brak dużych nazw sponsorów, bo i ci tego nie wymagali, co podkreśliła w swojej wypowiedzi Pamela Barclay, dyrektor marki Endura:

Projekt stroju drużyny Bigla na sezon 2019 odzwierciedla fakt, że zespół otwiera nowy rozdział swojej historii – bez żadnych ograniczeń. Żaden ze sponsorów nie żądał zapełnienia określonej przestrzeni, dlatego właśnie mogliśmy stworzyć taki projekt koszulki, który koresponduje z etosem tej drużyny, na który składają się ciężka praca, zaangażowanie i koncentracja nad tym, aby jak najlepiej wykonać swoją pracę. Linearny wzór imituje to, gdy kolarka porusza się po szosie z dużą prędkością, która wówczas maluje się w jej oczach jako linia.

Ekipa Bigla Pro Cycling po raz pierwszy w warunkach wyścigowych zaprezentuje nową koszulkę pod koniec lutego w wyścigu Semana Ciclista Valenciana.

Poprzedni artykułEdward Theuns: „Podczas trudnego sezonu nauczysz się najwięcej”
Następny artykułNowa drużyna Anny Plichty – Trek-Segafredo – ogłosiła skład na 2019 rok
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W kolarstwie szosowym urzeka ją estetyka tej dyscypliny stojąca w opozycji do cierpienia. Amatorsko jeździ na rowerze górskim i szosowym, przejeżdżając kilka tysięcy kilometrów rocznie.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments