Od sezonu 2017, Peter Sagan został ambasadorem marki 100%. W tym roku, jeden z najświeższych producentów okularów na rynku postanowił przygotować dla mistrza świata 5 różnych par swojego produktu.
Brand Too-cool-for-school, dzięki Saganowi, od samego wejścia na kolarski rynek zyskał wielu fanów. Tym razem jego celem jest dodaktowe rozszerzenie działalności, co w dużej mierze może umożliwić lider BORA – hansgrohe. Na sezon 2018, Słowak otrzyma 2 pary okualarów wyścigowych i 3 pary do codziennego użytku.
Modele Daze, Blake i Hudson (klasyczne) trafią na półki sklepowe już 1 marca. Ich cena wahać się będzie od 100 do 150 dolarów. Dwa miesiące później, na rynek mają wejść modele wyścigowe, które Peter Sagan będzie używał już teraz.
Co ciekawe, producent sprzętu przygotował coś dla fanów zarówno nowoczesności, jak i lat ’90. Choć fasony poszczególnych okularów nie będą się wiele różnić, to odpowiednie wstawki i kolory mają zachęcić do zakupu praktycznie każdego.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie 100% brand.