Pinarello

LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE, znane jako LVMH Group, zamierza w najbliższej przyszłości wykupić markę Pinarello. Jak podaje portal tuttobiciweb.it międzynarodowy potentat na rynku mody chce wejść ze swoją marką w sport.

LVMH Group jest przede wszystkim znana z high-end’owych marek – modowe Louis Vuitton oraz szampany Moet & Chandon oraz szerokiej gamy innych dóbr luksusowych. Teraz międzynarodowa korporacja planuje wkroczyć na rynek sportowy i pierwszym celem ma być rowerowe Pinarello.

Firma została założona przez Naniego Pinarello, a jego syn Fausto jest prezydentem działalności od 1997 roku. Obecnie włoska manufaktura zajmuje się produkcją rowerów szosowych, torowych i przełajowych. Pinarello działa także na rynku podróżniczym pod nazwą Pinarello Travel. LVMH Group zainteresowało się włoską marką także ze względu na ich pozycję w kolarskim świecie – na tych rowerach jeździ przecież zwycięzca Tour de France, czyli Chris Froome, a dodatkowo współpraca Pinarello z Team Sky została przedłużona w lipcu o kolejne 4 lata.

Negocjacje dotyczące wykupienia Pinarello trwają już od kilku miesięcy i jedyne co pozostało do ustalenia to finalna cena transakcji i cała umowa może zostać zamknięta już niedługo. Jeśli Louis Vuitton zdecyduje się na zakupy to Fausto Pinarello ma pozostać szefem rowerowej marki.

Źródło: cyclingnews

Poprzedni artykułKalendarz polskich wyścigów UCI na rok 2017
Następny artykułJak Sagan obronił tytuł?
Licencjat politologii na UAM, pracuje w sklepie rowerowym, półamatorsko jeździ rowerem. Za gadanie o dwóch kółkach chcą go wyrzucić z domu. Jeśli już nie zajmuje się rowerami, to marnuje czas na graniu w Fifę. W trakcie Tour de Pologne zazwyczaj jest na Woodstocku.
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments