Każdy z nas przyzwyczaił się już do tego, że zawodnicy promują sponsorów swoich ekip. Nieczęsto zdarza się jednak by przedstawiciele kilku różnych zespołów pojawiali się razem, a zatem wspólne zdjęcie kolarzy Soudal – Quick Step i BORA-hansgrohe oraz kolarek Team SD Worx mogło przykuć uwagę. Jak się okazuje była to ciekawa kampania amerykańskiej marki Specialized.
Jeden z najsłynniejszych producentów rowerów zebrał w jednym miejscu 8 wielkich gwiazd kolarstwa, a mianowicie Lotte Kopecky, Demi Vollering i Lorenę Wiebes oraz Remco Evenepoela, Primoža Rogliča, Jaia Hindleya, Juliana Alaphilippe’a i Kaspera Asgreena. Zawodniczki i zawodnicy nie wystąpili jednak w swoich strojach klubowych, a jednolitych strojach wieczorowych – pięknych sukniach oraz garniturach i muchach. Osoby postronne miałyby z pewnością gigantyczne problemy z odgadnięciem co łączy osoby na zdjęciu, ale dla fanów kolarstwa jest to z pewnością nie lada gradka.
We Are Specialized..
Meet the class of 2024 with Lotte Kopecky, Demi Vollering and Lorena Wiebes#iamspecialized #wesparksuccess pic.twitter.com/8bPsrIGEVz
— Team SD Worx (@teamsdworx) January 16, 2024
Rowery Specialized w malowaniu Soudal – Quick Step i BORA-hansgrohe, a także 16 pozostałych maszyn, zobaczyć mogą Państwo w naszej obszernej galerii prezentującej sprzęt poszczególnych zespołów na sezon 2024 dostępnej pod tym linkiem.
demi vollering, WOW!!