fot. Specialized

Każdy z nas przyzwyczaił się już do tego, że zawodnicy promują sponsorów swoich ekip. Nieczęsto zdarza się jednak by przedstawiciele kilku różnych zespołów pojawiali się razem, a zatem wspólne zdjęcie kolarzy Soudal – Quick Step i BORA-hansgrohe oraz kolarek Team SD Worx mogło przykuć uwagę. Jak się okazuje była to ciekawa kampania amerykańskiej marki Specialized.

Jeden z najsłynniejszych producentów rowerów zebrał w jednym miejscu 8 wielkich gwiazd kolarstwa, a mianowicie Lotte Kopecky, Demi Vollering i Lorenę Wiebes oraz Remco Evenepoela, Primoža Rogliča, Jaia Hindleya, Juliana Alaphilippe’a i Kaspera Asgreena. Zawodniczki i zawodnicy nie wystąpili jednak w swoich strojach klubowych, a jednolitych strojach wieczorowych – pięknych sukniach oraz garniturach i muchach. Osoby postronne miałyby z pewnością gigantyczne problemy z odgadnięciem co łączy osoby na zdjęciu, ale dla fanów kolarstwa jest to z pewnością nie lada gradka.

Rowery Specialized w malowaniu Soudal – Quick Step i BORA-hansgrohe, a także 16 pozostałych maszyn, zobaczyć mogą Państwo w naszej obszernej galerii prezentującej sprzęt poszczególnych zespołów na sezon 2024 dostępnej pod tym linkiem.

Poprzedni artykułRóżne opinie zawodników na temat nowych przepisów UCI
Następny artykułLa Vuelta a España póki co nie wjedzie na ponad 3000 metrów nad poziom morza
Niegdyś zapalony biegacz, dziś sędzia siatkówki z Pomorza, przy okazji aktywnie grający w jednej z trójmiejskich drużyn. Fan kolarskich statystyk i egzotycznych wyścigów. Marzenie związane z tą dyscypliną? Wyjazd na Mistrzostwa Świata do Rwandy w 2025 roku.
Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
Papsi
Papsi

demi vollering, WOW!!