Premiera Trek`a nowej generacji; rower wyścigowy najwyższej klasy, wyznaczający nowe trendy w segmencie rowerów najlżejszych i najszybszych.

Amerykański producent topowych rowerów wypuszcza na rynek nowy model; Madone Gen 8, który jest połączeniem dwóch dotychczasowych najlepszych rowerów Treka – Emondy i Madone. Zaczerpnięta z Emondy lekkość, z Madone aerodynamika, dozbrojona nowym kształtem główki ramy i spojeniem przy suporcie sprawia, że jest to jedyny rower, którego będziesz potrzebował na podjazdy, jak i do sprintu.

Projekt ten powstał w oparciu o uwagi najlepszych zawodników na świecie, i dał odpowiedź na ich uwagi – Madone Gen 8 ma dać ci przewagę w każdych warunkach.

Lekki jak Emonda

Madone generacji ósmej jest lekki, jak obecnie stosowana Emonda SLR f/s, i aż o 320 gram lżejszy od poprzedniej wersji Madone – osiągnięto to dzięki zastosowaniu włókna węglowego nowej generacji OCLV 900. Jego waga sprzyja pokonywaniu nawet najcięższych podjazdów; nawet dotychczasowi użytkownicy lekkiej Emondy będą pod wrażeniem tego roweru.

Szybki jak Madone Gen 7

Garść cyferek; Madone Gen 8 jest o 77 sekund na godzinę szybszy od Emondy, i porównywalnie szybki w odniesieniu do aerodynamicznej Madone – osiągnięte to zostało dzięki nowym, jeszcze bardziej dopracowanym, aerodynamicznym przekrojom rur ramy Full System Foil, które na nowo definiują oblicze prędkości.

Co więcej; stworzono do tego roweru zupełnie nowe, również bardziej aerodynamiczne bidony i koszyki na bidony (RSL – w standardzie Madone SLR), dopełniające perfekcji aerodynamicznej.

Najlepsze z oby światów 

Mimo że Madone Gen 8 zastępuje Gen 7 oraz Emondę, to historia tego roweru jest znacznie dłuższa, niż jakiegokolwiek innego modelu; dotychczasowi użytkownicy Emondy będą zachwyceni jego aerodynamiczną sylwetą, a użytkownicy Madone zachwycą się na nowo lekkości roweru. Do tego i tak kompleksowego podejścia dodać trzeba jeszcze lekko zmodyfikowany IsoFlow; jest on lżejszy i aż o 80% bardziej elastyczny w ruchu pionowym, co pozwala na jeszcze lepsze „wybieranie” nierówności, pozwala też na lepsze przenoszenie mocy, dzięki bardzo wysokiej sztywności roweru.

W Madone generacji ósmej zastosowana została też zupełnie nowa kierownica oraz jej wspornik. Madone to doskonała pozycja aerodynamiczna zawodnika, co osiągnięte zostało przez zintegrowanie kierownicy szosowej Aero RSL (wykonanej z niezwykle lekkiego włókna węglowego OCLV) oraz bardzo opływowym kształtom nie tylko samej kierownicy i wspornika, ale i aerodynamicznym osłonom, które są także o 3 cm węższe od dolnych chwytów kierownicy.

Ciekawą też kwestią jest nowatorska technologia budowy ramy, niemal taka sama, jak w przypadku modeli SLR, ale ze znacznie obniżonymi kosztami w wyniku zastosowania bardziej ekonomicznego włókna węglowego oraz zastosowaniu dwuczęściowego zestawu – kierownica i wspornik.

Madone Gen 8 znajdziecie u wybranych dystrybutorów oraz na trekbikes.com

My na modelu Madone SL7 jeździmy od kilku tygodni. Wrażeniami w jazdy podzielimy się już jutro! Zapraszamy!

Poprzedni artykułThüringen Ladies Tour 2024: Martina Fidanza wygrywa dzień po dniu
Następny artykułOkolo Slovenska 2024: Anders Foldager z etapem i koszulką lidera
Subscribe
Powiadom o
guest
2 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze
Inline Feedbacks
View all comments
siwy
siwy

Ciekawe to z szybkością ? przecież sam rower nie jeździ , a szybkość zależna od pedałującego. A z resztą wszyscy chwalą się , że ich rower najszybszy, ale najszybszy jest CZERWONY 🙂

Vit
Vit

Madonda.